זקוקים לתשתית וידאו קונפרנס בארגון אבל זה נשמע מסובך ויקר? שירות חדש של חברת ועידן, מאפשר לכל ארגון לאמץ את הטכנולוגיה הטובה ביותר ביתר קלות, הן בהיבט התפעולי והן בהיבט הכלכלי, וכל זאת באמצעות פתרון משולב הכולל את הציוד הפיזי יחד עם שירות הווידאו בענן במודל חודשי

חדר הישיבות הסטנדרטי שלכם הופך לחדר וידאו מקצועי

הצטרפות לשירות החודשי של ועידן חוסכת את הצורך בהשקעה ראשונית 'כבדה' ברכישת מערכת ומאפשרת לארגון לקיים ועידות וידאו ללא הגבלה ובתשלום חודשי קבוע. 

על החשיבות והיתרונות של שימוש בווידאו קונפרנס כבר נאמר רבות. בעידן בו תקשורת בינאישית  מדויקת מהווה כלי עבודה הכרחי לחברות מסונפות בישראל או כאלה עם סניפים בחו"ל, וכן לחברות המנהלות קשר עסקי רציף מול גורמים מרוחקים בארץ או כמובן בחו"ל, מאפשר שימוש בוועידות וידאו לחסוך בעלויות גבוהות של זמן נסיעות ועלות הנסיעה עצמה ומאפשר תפקוד יעיל וכמעט בלתי אמצעי.

בתהליך האבולוציה של יישום וידאו קונפרנס בעולם העסקי, אנו עדים לאחרונה לשינוי משמעותי. אם בעבר, הטמעה של וידאו בארגון כללה בראש ובראשונה רכישת ציוד קצה (End Point) יקר ערך ושיחות הווידאו נעשו על ידי חיוג ישיר בין שתי מערכות או יותר ((Point-To-Point, כיום, עם פריסתו של שירות הווידאו בענן והשימוש בחדר ישיבות וירטואלי (VMR) כמקום המפגש לישיבה, מאפשר השירות חיבור מרובה משתתפים (Ports) הכולל גם מערכות וידאו פשוטות יותר או מצלמות בחיבור USB וכן הצטרפות מבוססת אפליקציית מחשב ו/או ישירות בדפדפן. המשמעות היא שכל  המשתתפים מתחברים ו"נפגשים" בחדר הווירטואלי ולא מחייגים זה לזה באופן יזום. 

השינוי הזה באופן השימוש בווידאו קונפרנס, הביא להורדת חסם הכניסה הכלכלי לעולם הווידאו ולכך שארגונים  מאמצים קודם את שירות הווידאו בענן ורק לאחר מכן רוכשים את מערכות הקצה הפיזיות לחדרי הישיבות, דבר שמאפשר הטמעת תרבות וידאו בארגון לפני שהושקעו סכומים משמעותיים.

 

על הרצף האבולוציוני הזה, השיקה ועידן את שירות "הכל כלול"- שירות וידאו קונפרנס במודל חודשי ההופך את חדר הישיבות לחדר וידאו קונפרנס מתקדם וכולל:

 

• מערכת וידאו קונפרנס המותאמת לגודל חדר הישיבות וצרכי הארגון

• חדר וידאו וירטואלי (VMR) לשיחות וידאו מרובות משתתפים

• מעטפת שירות אחת כוללת מבית ועידן 24/7

 

הפתרון המשולב החדש של ועידן, במודל תשלום חודשי (Opex), מאפשר גמישות מרבית בבחירת מערכת הווידאו, לצד הימנעות מהשקעה כספית ראשונית משמעותית יותר (Capex) ובכך הופך את השירות לנגיש לארגונים רבים, גם כאלה בתחילת דרכם.  

ייעוץ מקצועי מול נציגי ועידן אשר עושים שימוש במחשבון ייעודי מאפשר לבחור את דגם מערכת הווידאו המתאימה, כמות המערכות הנדרשות ואת מספר הרישיונות לחדרים הווירטואליים בהתאמה מדויקת לכל ארגון הן מקצועית והן תקציבית.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG