The Wall Professional הוא מסך ענק לתרחישי לוח מודעות בכל גודל (תמונה: סמסונג)

 

סמסונג (Samaung) הציגה את הגרסה המקצועית של מסך הענק המודולרי שלה The Wall בתערוכת אינפוקום (InfoComm 2018). המסך מורכב מתצוגת MicroLED שניתן להרחיב עד לגודל של של מאות אינצ'ים ובמקביל לספק איכויות תצוגה מתקדמות כמו צבע שחור מרשים באיכותו, בהירות גבוהה וכן ניגודיות ברמה גבוהה.

מדובר במסך שהוא הגרסה המקצועית של The Wall אותו הציגה החברה לראשונה בתערוכת CES 2018. הוא מיועד לשימוש בזירות מסחריות במגוון תרחישים שונים, והוא ניתן להתאמה בהתאם לצרכים, לגדלים עם יכולת הגדרה קלה. הוא מציע איכויות לסביבות עבודה בהירות וכהות כאחד, והוא מציע גישה מודרנית לשימושים כמו מוזיאונים, גלריות ואפילו מרחבי כניסה לארגונים, כפתרון יעיל ואמין ביותר.

התצוגה תומכת בטכנולוגיית +HDR10 כשהמודולים של ה-MicroLED מפיקים בהירות שאין לה מקביל ברמה של 1,600 ניט ללא צורך במסנני צבע או בתאורה אחורית.

"אנחנו משנים את הדרך בה משתמשים מתקשרים ואת הדרך בה עסקים מציגים תכנים עם חוויה ויזואלית יחידה במינה. מדובר בתצוגה ראשונה מסוגה, ואנחנו מקווים לשתף את החזון שלנו לגבי העתיד לבוא עם הלקוחות, השותפים והערוצים שלנו", אמר סיאוג-גי קים, סגן נשיא ביצועי לתצוגות עסקיות בסמסונג.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG