יום שני , אוקטובר 18 2021

העובד החדש בארגון הוא בכלל…

זה לא נבדק מחקרית אבל משיטוט בקבוצות רחפנים בפייסבוק די ברור שאין חובב או מקצוען בישראל שאינו מכיר את המותג DJI. הדיונים מתחת לפוסטים השונים כוללים שאלות כמו איזה דגם של רחפן צילם את הוידאו כשלכולם די ברור מהו המותג. 

זה מעיד קצת על בנדא מגנטיק כגוף עסקי, על היכולות שלו לזהות מותגים בעלי פוטנציאל אבל זה לכתבה אחרת. היום נדבר קצת על מה שרוב האנשים לא יודעים, למשל שלרחפני המוצג יש אפילו רחפן ריסוס. 

יואל סרוסי, מנהל מכירות Enterprise של מותג DJI בבנדא מגנטיק, המפיצה בישראל, משתף על הייחודיות של תפישת היצרנית: האקו סיסטם אותו היא מבקשת לספק, איכות הבניה, המצלמות ורמת האופטיקה. 

מעבר למוצרים ללקוח הפרטי, מספקת היצרנית מענה לתחום המקצועי עם מיקוד בתחום הקולנוע, לתחום המסחרי (אנטרפרייז) ולתעשיות שונות כמו חקלאות, ביטחון, שילוח (בפיילוט) ועוד. חשוב לזכור ש DJI היא לא רק רחפנים, היא עוד משפחות מוצרים שונות ודומיננטיות והמותג סה"כ בן 15. 

רחפנים הופכים להיות חלק משמעותי מתרבות הצריכה שלנו- תוכן, תחביבים ובקרוב משלוחים. בפן הארגוני יש להם תפקידים רבים נוספים ואנחנו רק בקצה של מימוש הפוטנציאל. 

 

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל