כאשר אנו מסתכלים על תחום קירות המסכים אנו רואים שני סוגים עיקריים: הראשון הוא קירות המורכבים ממסכי LCD מוארי LED בגדלים 46 או 55 אינץ' לרוב אשר תלויים באמצעות מספר מתקני קיר או על מתקן קיר אחד גדול יותר.

סדרת קירות המסכים DIRECT LIGHT של LEYARDהסוג השני הוא קירות מסך מבוססי לוחות LED קטנים יותר (פחות ממחצית ממסך בגודל 46 אינץ') שם נוכל לראות מספר דגמים הנבדלים ברמת ה–Pixel Pitch, זהו המרווח הנראה לעין בין פיקסל לפיקסל כאשר ככל שהמרווח קטן, כך עולה איכות התמונה. גם אלה מחוברים זה לצד זה באמצעות מתקני קיר ליצירת תמונה גדולה.

היתרון בעבודה עם מסכים מבוססי LED הוא היכולת ליצור קיר מסכים בגודל הרצוי ולא להיות תלוי בגודל המסך הבודד (46 או 55 אינץ'). עוצמת ההארה בפתרון מסוג LED לרוב חזקה יותר מקיר מסכים סטנדרטי ואף התחזוקה פשוטה יותר, מכיוון שניתן להחליף אריח (לוח LED) בקלות לעומת מסך מקיר מסכים. החיסרון הבולט בפתרונות מסוג אלו הוא העלות.

ספק מתח חיצוני קירות מסכים לייארד חברת Planar מבית Leyard היא מהמובילות בתחום קירות ווידאו מבוססי LED (הסוג השני). בסדרת DirectLight היא מציגה קיר מבוסס לוחות LED כאשר מתקני הקיר הם חלק הומוגני מההתקנה. זה מתבטא ביכולת לתלות מסך ללא עגינה מיוחדת על גבי אותו מתקן, ולבחור אחד מ-6 כוונונים שונים. בנוסף, על מנת להקטין את שטח הפנים, הסירה Planar את ספקי המתח של הלוחות כאשר אלו נמצאים במארז מיוחד בו ניתן להכיל מספר ספקי מתח. במארז זה ניתן אף להחליף ספק פגום בזמן עבודה (Hot Swap) ללא הפרעה לפעולה סדירה של קיר ה–LED. העומק הכולל של הפתרון (פרופיל) הוא כ–10 סנטימטרים בלבד.

שימו לב לפשטות ההתקנה ולמשמעות חיבור המסך לספק מתח חיצוני

Planar מאפשרת ניהול מלא של המסכים כולל כיוון תמונה באמצעות תוכנה ייעודית ועוד שלל יכולות. הלוחות מגיעים במרווחים של 0.9 ועד 1.8 מילימטר כך שגבולות / מסגרת התמונה כמעט ולא נראים לחלוטין. רזולוציות התצוגה הסטנדרטיות הן החל מ – 1080P ועד ל–8K (!!!), כאשר האחרונה לרוב תשמש לשטחי תצוגה גדולים במקומות כמו חנויות אופנה, תכשיטים ועוד. החידוש המרכזי בסדרה מתבטא בלוחית בגודל 27 אינץ' בעלת יחס תמונה של 16:9, הפתרון מפחית את כמות הלוחיות הנדרשות ליצירת קיר מסכים גדול, חוסך בעלויות ועדיין שומר על עקרון הפשטות.

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: חברת PixelFlex מציגה לוח LED בצפיפות שיא של 1.2 מילימטר – פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG