לוגו ארגוקום

חברת ארגוקום בע"מ הוקמה בשנת 1999 והנה חברת בת בקבוצת "אבדור" הממוקמת בראשון לציון ואשר כוללת 5 חברות בנות המעסיקות למעלה מ-100 עובדים.

החברה עוסקת בתחום מוצרי התקשורת לסביבה העסקית ומתמחה ביבוא ושיווק של מס' קווי מוצרים בהם היא נחשבת כמובילה בתחומה. ארגוקום היא הנציגה הבלעדית בישראל של מספר יצרנים בינלאומיים מובילים בתחומם כגון Yealink, CIS, Yestar, Dasan Electron, Aver ,Akuvox, Melsight ,Acroid ועוד.

מוצרי החברה נמצאים כיום בשימוש נרחב על ידי מספר רב של גופים בשוק הישראלי ובפלחי שוק שונים כגון ספקי שירות, מוקדים טלפוניים גדולים, גופים ממשלתיים, בנקים, מוסדות פיננסיים, חברות היי טק, משרדים קטנים ובינוניים ועוד.

תחומי הפעילות העיקריים של ארגוקום הם מערכות להקלטת שיחות טלפון משרדי וסלולרי, תמלול בעברית, מערכות חדר וידאו ואודיו קונפרנס ומערכות ועידת וידאו בענן, התמחות בעולם ה IP בתחומי התקשורת, טלפונים ומרכזיות, מצלמות, דור-פון ומוניטורים וכן ליין רחב של מערכות ראש לטלפונים ומחשבים למגזר העסקי.

לאתר ארגוקום לחצו כאן
הכתובת: השר חיים משה שפירא 16, א.ת. ראשון לציון
טל': 03-9559027

 

 

Share.

3 תגובות

  1. Pingback: אולי מערכת הקלטת השיחות הגמישה ביותר בעולם: הכירו את ה-Crystal Quality של ארגוקום – פורטל האודיו וידאו AVmaster

  2. Pingback: פלטפורמת YMS של Yealink - פלטפורמת הוועידות שעושה את הכל - פורטל האודיו וידאו AVmaster

  3. Pingback: ה"סמארטפון השולחני" החדש של Yealink - עכשיו בישראל! - פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG