Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית אוויה נותנת בוסט לנציגי המכירות
    חדשות

    אוויה נותנת בוסט לנציגי המכירות

    איתי ברנרBy איתי ברנר25 ביולי 2018אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    כולנו מכירים את האמירה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני". אצל נציגי שירות או מכירות מדובר בעניין של הצלחה או כישלון- החיבור המיידי ללקוח הפוטנציאלי קריטי להמשך התהליך. חיבור גרוע יביא לרוב להפסד העסקה או לחוויה שתוביל לנטישה

    מצד הלקוח, במקרים רבים, גם לאחר הרכישה או קבלת השירות הוא 'מתוזז' מנציג לנציג או שהנציג שחוזר אליו כלל לא יודע לשם מה בוצעה הפנייה הראשונית.

    הפיתוח של Avaya, הנקרא Equinox Attendant, מאפשר לרכז את כל המידע מכל מקורות התקשורת בארגון או במחלקת שירות הלקוחות במקום אחד, ומציע מספר תכונות בלעדיות כמו רשימה של יעדים (לקוחות) נפוצים, סדר מומלץ לרוטציה בין הנציגים על סמך ההתנהלות של כל נציג מול יעדי השיחות בעבר, סידור הפניות לפי דחיפות בהתבסס על סיווג הפניה במקום מצב בו כל נציג מקבל את השיחה הראשונה שנכנסת, אופציה ליצירת הערות עבור כל שיחה ולקוח ואפילו רישום של נציגים לעדכונים שונים. 

    בנוסף, מערכת ה Equinox Attendant מאפשרת לקבל גישה לנתונים מעד חמישה מקורות שונים כגון מסדי נתונים חיצונים או מאגרים מקומיים, וכך להתאים כל נציג ללקוח המתאים אליו על סמך לוחות הזמנים או מהירות התגובה שלהם.

    ניתן לחפש במאגר הפנימי של המערכת אילו שיחות נענו ואילו לא, להעביר את הלקוח לשיחה ממתינה, להחזיר שיחות וליצור שיחות וועידה של עד שישה אנשים. אפשרות שימושית נוספת היא לספק מענה מנציג אחר ללקוח לפני שהנציג הנוכחי עובר לשיחה הבאה ובכך למנוע את זמן ההמתנה בין נציג לנציג (כמה פעמים התייאשתם ופשוט ניתקתם את השיחה אחרי שהמתנתם במשך דקות ארוכות). המערכת תומכת בעד 50,000 רשימות מידע ו-50 נציגי שירות שיכולים להשתמש בה בו זמנית ותור המתנה באורך זהה.

    מלבד תמיכה בקווי טלפון רגילים, ניתן גם להשתמש בשיחות באיכות צליל גבוהה במספר תקני קידוד נפוצים וכך לבצע התאמה מקסימלית לכל סוגי הדיבוריות- אלחוטיות או קוויות.

    המערכת מספקת גם אבטחה ברמה גבוהה עם הגדרות נפרדות של הרשאות או גישה למידע עבור כל נציג, תכונה שיכולה להיות קריטית כאשר מעבירים את שירות הלקוחות למוקד חיצוני.

     
    למפרט המלא באנגלית
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleרכב מעולם אחר
    Next Article שיתוף פעולה בין חברת Crestron ו-HSL הישראלית
    איתי ברנר

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    ESET מזהירה: קבצים תמימים לכאורה בפורמט PDF ו-SVG  הם כלי הנשק החדשים של האקרים

    קרא עוד

    הכלי שמחזיר סדר לרשתות AV מורכבות? הכירו את ACARM-ng

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    SoundVision Connect מציגה: שיתוף תכנון אקוסטי תלת ממדי ישירות מהענן

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.