Crestron ישראל שמחה להכריז על שיתוף פעולה ייחודי עם חברת HSL הישראלית, במטרה לספק ללקוחות המשותפים של שתי החברות פתרונות מתקדמים יותר עבור חדרי בקרה, חמ"לים, חדרי מחשב, מערכות Videowall ומגוון אפליקציות נוספות

תמונה - Crestron

מערכות ה-NVX של Crestron מאפשרות העברה של אותות אודיו-ווידאו באיכות 4K60 4:4:4 HDR על גבי רשתות IP סטנדרטיות, תוך עמידה בקריטריונים המחמירים ביותר של אבטחת רשתות. פתרון ה-NVX מאפשר לראשונה בניית מטריצות Non-blocking של מאות ואלפי יחידות קצה, וניהולן בקלות רבה.

ממתגי ה-Keyboard Mouse של HSL מאפשרים עבודה עם מספר מחשבים בו-זמנית על עמדה בודדת בעלת מספר מסכים בצורה נוחה ופשוטה, תוך חציצה של תעבורת ה-USB, באופן שמאפשר לגופים ממשלתיים ואחרים, חיבור מספר מחשבים, ברמות אבטחה שונות, לאותה עמדת העבודה.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מאפשר כעת לראשונה, לבנות פתרונות מיתוג ב-Scale גדול במיוחד של אלפי יחידות קצה מחד, ומאידך, ליהנות מהיתרונות של סביבת עבודה פשוטה ואינטואיטיבית עבור מפעילך המערכת.

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל: "מערכות ה-NVX שלנו, ומערכות מיתוג ה-USB של HSL משלימות אחת את השנייה בצורה יוצאת דופן. בשלושת החודשים האחרונים בלבד, נמכרו בארץ למעלה מ-500 יחידות DM-NVX עבור חדרי בקרה של גופים וחברות שונות. זהו תחום פעילות חדש ומרגש עבור Crestron, ויחד עם HSL, וטכנולוגיות נוספות של Crestron, אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו חווית משתמש אינטגרטיבית ואינטואיטיבית במיוחד, אשר מנצלת את מלוא היתרונות של שתי החברות."

שיתוף הפעולה החדש, ומגוון האפשרויות החדשות אותן הוא מאפשר יוצג לראשונה במהלך האירוע השנתי של Crestron בסוף חודש אוקטובר.  כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה החדש, יכולים כעת אינטגרטורים מוסמכים של Crestron בישראל לרכוש מערכות HSL במחירים מיוחדים עבור לקוחותיהם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG