זוכרים? סילבסטר? ערב השנה האזרחית החדשה? נשיקה בחצות? פאבים ומסעדות מפוצצים עד אפס מקום? מחירים מופקעים ומקומות שדורשים הזמנות לפחות חצי שנה מראש? יופי. עכשיו תשכחו מכל זה ונסו לחשוב מתי הייתה הפעם האחרונה בה יצאתם לבלות בחוץ לצד אנשים אחרים? החודשים האחרונים והשנה החולפת בפרט, היו קשים. מגיפה עולמית ושנה שבה אינספור אסונות טבע החל משריפות ענק באוסטרליה ובאמאזונס, כדורי ברד, מכת צרעות, רעידות אדמה ובשביל הקינוח – מגיפה עולמית עם למעלה ממליון מתים עד כה – הוכיחו לכולנו דבר אחד – 2020 צריכה להסתיים ומיד.  אני לא יודע מה אתכם, אבל אני כבר מזמן מיציתי את השנה הנוכחית ואין דבר משמח יותר מכך שהיא מגיעה סוף סוף לקיצה. 

תמונה - unsplash

בדיוק כמוני, אנשים בכל העולם ממתינים לקבל בזרועות פתוחות את 2021 ומתכוננים לחגיגות ברחבי העולם. אתם יודעים, מידי שנה מתקיימות להן חגיגות סילבסטר מרהיבות ברחבי הגלובוס, כאשר ב-31 בדצמבר מתכנסים להם מליוני בני אדם לקבל את השנה האזרחית החדשה. אבל מה עושים בתקופה של מגיפה עולמית שמחייבת ריחוק חברתי? חוגגים באופן וירטואלי! השנה, אתם מוזמנים לחגוג את אירועי הסילבסטר בנוחות והחמימות של סלון ביתכם ממש כאילו הייתם עכשיו בטיים סקוור וכל זה, בלי לקום מהספה. ריכזנו עבורכם מס' אלטרנטיבות לחגיגות וירטואליות, אז קחו את בן או בת הזוג למסע חוצה יבשות סביב העולם ואל תשכחו לארוז מצב רוח טוב, יצאנו לדרך!

יצאנו לדרך! Phoro credit: Unsplash.com

טיים סקוור ניו יורק –

 

"דווקא בימים כאלה, בהם הסיכוי להגיע לכיכר ולהיות נוכח באירועי השנה האזרחית החדשה, מוגבל במיוחד, אנשים זקוקים למשהו שיאחד אותם" אומר טים הופקינס, נשיא התאחדות הטיים סקוור וממשיך: "השנה החלטנו לאפשר לכל מי שרוצה, לקחת חלק באירועי השנה החדשה מכל מקום בעולם באופן וירטואלי". הכיכר המפורסמת סגורה למבקרים בימינו, כיכר וירטואלית נוצרה לצד שידור חי שיאפשר לכל אחד ואחת מכם לצפות בכדור המפורסם נופל בדיוק בחצות, כדי לקבל את 2021. 

ניו יורק חוגגת וירטואלית. photo credit: Unsplash.com

לונדון – אנגליה –

 

מופע זיקוקי הדינור שמתקיים עם קבלת השנה האזרחית החדשה בלונדון מידי שנה, ידוע כאחד המרהיבים. המופע מושך מידי שנה המונים למרכז העיר, אשר צופים בו יחדיו במהלך החגיגות.  הודעה מטעם דובר עיריית לונדון מסרה כי השנה הם עומדים לקיים את המופע בדרך שתאפשר לחזות בו בבטחה, הודעה בנושא, צפויה לצאת בקרוב, אבל גורמים בלונדון משערים כי העיר צפויה לקיים מופע אורות רחב בשילוב רחפנים שיאפשרו לקהל צופים וירטואלי, ליהנות ממופע אור-קולי יוצא דופן. 

רחפנים במופע אור קולי וירטואלי מיוחד photo credit: unsplash.com

סידני  – אוסטרליה –

 מעיריית סידני נמסר כי העיר תערוך חגיגות וירטואליות במופע אור קולי וירטואלי שיתאפיין בהקרנות על גבי בנייני העיר. צנוע? אולי. אפקטיבי? בטוח. לפעמים, דווקא המינימליזם מנצח ומהיכרותנו עם האוסטרלים, הם יכולים להינות בכל מצב, בבית או מחוץ לו, העיקר שתהיה בירה טובה. 

 

 

האוסטרלים עושים את זה נכון! photo credit: unsplash.com

בזמנים שכאלה, לא קל לחשוב על חגיגות כלשהן, אבל אם יש משהו שכולנו רוצים, זה ש-2020 תסתיים כבר כי אחרי השנה האחרונה, מכאן ניתן רק לעלות. נתראה בשנה הבאה!

מקור – Inavate

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG