יום אחד אתם מחליטים להפסיק להיות שכירים. די. אתם יכולים לעשות את זה לבד, הבוס והמסגרת עולים לכם על העצבים ואתם משוכנעים שאפשר להיות טובים ויעילים כעצמאים ובעיקר להרגיש סיפוק רב בלי להקריב את עצמכם שעות ארוכות ביום. 

ירון ברלינר קרן (צילום IVS)

הגיוני לא ?! למי מאיתנו אין חבר או חברה כאלה, או שהם בעצמם… ?!  

הסיפור של ירון ברלינר קרן, מנהל השיווק והמכירות של פתרונות המולטימדיה למגזר החינוך בחברת IVS, הוא סיפורם של רבים מאיתנו. ב 2017, לאחר עשר שנות עצמאות כצלם ועורך, צורך מקרי לגמרי החזיר אותו למסלול הקונבנציונאלי אבל הפעם למקום הנכון לו. 

ירון: "לפני קרוב ל 15 שנים הרגשתי שאני רוצה לנסות לעשות את זה לבד. עזבתי את החברה בה עבדתי בתחום הצילום והעריכה ויצאתי לדרך חדשה/ישנה עם המון ידע וניסיון ומעט ציוד וחמצן. לקחתי בחשבון שאזדקק בין היתר, למערכת עריכה ולכן התקשרתי לחברה שהכרתי עוד בהיותי שכיר לקבלת הצעת מחיר ואמרו שיחזרו אלי ובמקביל פניתי במייל לעוד חברה- IVS או בשמה הקודם אד-יט סיסטמס וביקשתי גם מהם את הצעת המחיר. לא עברו חמש דקות וקיבלתי טלפון חוזר מתובל (מנכ"ל משותף בחברה). היום, כשאני נזכר באירוע הזה, אני מבין שזה ה DNA של IVS ושתפקידי בחברה הוא לשחזר את אותה תחושה עבור הלקוחות שלי. 

בעיניי אין זה מובן מאליו שנשארנו בקשר לאחר רכישת אותה מערכת עריכה. זר לא יבין זאת אבל בתחום שלנו יש היכרות אישית בין כולם שבאה לידי ביטוי בשיתוף ידע, עזרה הדדית ודלת פתוחה בכל נושא. זו שייכות לקהילה מסוימת, אחרי הכל הנהלת חברה שמשתתפת בחתונה של לקוח שקנה מערכת עריכה סה"כ…באיזה עוד תחום זה קיים ?! 

במהלך השנים התחלתי להרגיש שהעבודה מהבית עם משפחה וילדים מכניסה לי מחשבות על חישוב מסלול מחדש שכן יציבות כלכלית הפכה להיות הדבר החשוב ביותר. התחלתי לחשוב איך אוכל להביא את הכישורים המקצועיים שלי לידי ביטוי והבנתי שמעטפת ארגונית אשר תפטור אותי מכל ה'מסביב', היא הדבר שיאפשר לי לממש את זה. 

באחד הביקורים ב IVS פשוט העליתי את זה- "אולי אנחנו יכולים לעבוד יחד?". מה יותר טבעי לאור הקשר המיוחד שנוצר בתקופה הארוכה, אבל לא פחות- הרגשתי שיש לי מה לתרום ל IVS שהיתה בנקודת פריצה. התחלנו לעבוד יחד במתכונת של פרילאנס ותקופה קצרה לאחר מכן נכנסתי לשורות הנבחרת כשכיר מהמניין. 

מהרגע הראשון חוויתי צוות נדיר. מנהלי חברה שאי אפשר להתעלם מהקשר המיוחד ביניהם, גישה ארגונית ייחודית לעובדים, ללקוחות, לספקים ולכל מי שנקרה בדרך. ניהול שמאפשר לכל עובד להרגיש נוח ובטוח ללא הירארכיה משתקת ויחד עם זאת להיות מחויב ולכבד את המבנה והכללים הלא כתובים. מי שהיה שכיר כל חייו יתקשה להבין אבל אני מרגיש שזכיתי ואני מעריך את הזכייה ממקום בוגר ומנוסה."

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG