העולם השתנה. את זה כבר כולנו יודעים. אבל מה עושים כדי להמשיך ולתפקד בשגרת חיינו? בזמן שכולם מדברים על סגר שלישי שצפוי להגיע אלינו בתקופה הקרובה, יש כאלו שמעדיפים להימנע מהתפרצות נוספת וככל שהזמן עובר אנו רואים עוד ועוד חברות שמספקות פתרונות חכמים למניעת הדבקה ושמירה על בריאות האזרחים. 

Credit: https://www.lang-ag.com/

בחברת LANG יצאו עם שורת מוצרים חדשים שכל ייעודם להבטיח שמירה על שלום הציבור בחללים ציבוריים כמו קניונים, משרדים ועוד. שלושת המוצרים החדשים נועדו להבטיח כי איש לא יידבק חלילה בוירוס. המוצר הראשון היא מערכת בקרת נוכחות המסוגלת לספור ולזהות את מספר האנשים הנוכחים בחנות ברגע נתון: ה-LAICOS CUSTOMER COUNT מסוגלת לווסת את מספר המבקרים בדרך פשוטה למדי: המערכת מצוידת במצלמת מיני USB ומחשב נאנו שמסוגל, באמצעות בינה מלאכותית, להבין כמה אנשים נמצאים באזור תחום בהתאם למגבלות שהוזנו למערכת מראש. המערכת ניתנת להתאמה מלאה כך שניתן לשלוט בה בהתאם לשינויים התכופים בהנחיות. פשוט מגדירים מספר מבקרים רצוי וזהו, מכאן היא כבר תדע לנטר ולעשות את העבודה. 

המוצר השני בא להבטיח את איכות האוויר שאנחנו נושמים בחלל סגור. ה-EXACT  solutions UVC Air Sanitizer בא לטהר את האוויר באמצעות תאורת UV ומגיע בשני דגמים: V300E ו-V100E בגדלים משתנים בהתאמה. איך זה עובד? תאורת UVC מסוגלת לזהות DNA נגוע בוירוס בהתאם לערכים שהוגדרו מראש. מאחר וקרינת UVC מזיקה לעור האנושי ועלולה אף לעוור במגע ישיר עם העיניים, המערכת פועלת בחלל מוחשך אשר כמעט ואינו פולט קרינת UVC קטלנית ואינו מסוכן לבני אדם 

המוצר השלישי, אשר עונה לשם EXACT solutions DMN08 Doorman היא למעשה עינית דיגיטלית המסוגלת למדוד חום לעוברים ושווים ומהווה מעין 'מאבטח' או מתשאל בכניסה למקומות שונים. זוכרים שסיפרנו לכם על רובוט לאנה? אז זו גרסה קצת פחות מרשימה שלה. כאן ישנה מערכת המצוידת במצלמה עם טכנולוגית זיהוי פנים, אשר יודעת למדוד חום ולזהות האם האוביקט הניצב מולה עוטה מסיכה. בנוסף, המערכת מצוידת בדיספנסר אשר מסוגל לשחרר אלכוג'ל בהתאם לצורך וכמובן למנוע פתיחת דלת למתחם במידה והאוביקט שניצב מול המצלמה מתגלה כסיכון פוטנציאלי. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG