סוני היא אולי אחת החברות הידועות ביותר בתחום האלקטרוניקה, אבל זה לא אומר שהיא לא מנסה לחדש וללטוש עיניים לעבר תחומים חדשים כגון החינוך המתוקשב וצליל בשלושה ממדים

Vision Exchange App

Vision Exchange היא מערכת לימוד אינטראקטיבית שסוני הציגה ב-2017 וכעת מגיעה בגרסה משופרת גם לטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד או אלו של אפל. האפליקציה מתחברת עם מחשבים אישיים שמריצים את הפלטפורמה ומציעה יצירת תמונת מראה, הורדות של מסמכים ושליטה מרוחקת. בכיתה עצמה היא משמשת להקרנה של שקפים ומצגות על גבי לוח אלקטרוני שהתלמידים יכולים לבצע עמו אינטראקציה פשוטה באמצעות מגע בלבד.

Sonic Surf VR

Sonic Surf VR הוא פתרון צליל היקפי המאפשר למקד צלילים בנקודות שונות במרחב, פתרון אידיאלי עבור כנסים, תצוגות מסחריות, מרכזי בידור, מוזיאונים ועוד. כאשר מדובר על צליל היקפי, לא מדובר רק בצליל המגיע ממקומות שונים, אלא גם בצלילים שנעים בתוך החדר ויוצרים תנועה דינאמית מסביב למי שנמצא בתוכו. באמצעות הסידור הייחודי של הרמקולים במרחב, הצלילים נשמעים חיים וריאליסטיים במיוחד.

אחד השימושים היותר מרשימים של הטכנולוגיה מתבטא ביכולת לבודד את מה שהמשתמש שומע כמעט לחלוטין. לדוגמה, שלושה מבקרים בתערוכה יכולים לשמוע הסברים על המוצגים בשלוש שפות שונות כאשר כל אחד מהם עומד במקום אחר.

הפתרון של Sonic Surf VR קל לשימוש ומגיע כחבילה משולבת של חומרה ותוכנה המאפשרת לשלוט במיקוד הערוצים השונים במרחב.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG