יצרנית המקרנים המובילה Epson ממשיכה להתבונן ולזהות את צרכי השוק ולהוסיף תכונות לשיפור חווית המשתמש. בעידן העבודה המשותפת, נושא ה'קולבורציה' והמגע הופכים לאתגר ש Epson פותרת בצורה יצירתית ומעניינת.

באמצעות משפחות מקרני הקרבה (Short-Throw) נותנת Epson מענה חכם על לוח תצוגה "טיפש"- המגע למעשה מזוהה באמצעות טכנולוגיית ההקרנה וכך יכול המשתמש לכתוב באמצעות האצבעות בצורה אינטואיטיבית. המשטח עליו מוקרנת התמונה הופכת ל white board דיגיטלי אולטרה משוכלל עם כל האפשרויות שעולות בדמיון עבור מגוון תחומים ומימושים, אבל זה לא הכל. הדבר הגדול באמת הוא היכולת של המשתמש להפיק הרבה יותר ערך מכל מקרן. 

כולנו מכירים את השלט המגיע עם כל מקרן. תחשבו שניה – ברובם המוחלט של החדרים השלט הזה משמש להדלקה וכיבוי בלבד. וזה גם הגיוני. הניווט פחות אינטואיטיבי מההרגל האנושי ומסתבר שיש לנו רתיעה גדולה מ Setup, מה שאומר שנעשה הכל בשביל לא להגיע לאזור הזה. 

אז זהו, זה נגמר. 

מערכת ההפעלה של מקרני הקרבה מתוצרת Epson מנוהלת כולה בטאצ', ותודות לגודל התצוגה וממשק מושלם, המשתמש מתמצא בקלות רבה בהגדרות ובתכונות השונות. למשל – בחירת המקור לתצוגה מתאפשרת באמצעות נגיעה במקור הרצוי, אשר מוצג עם התוכן לצד מקורות נוספים. אין צורך להתחיל לנחש האם זה AV, או HDMI1 או אולי HDMI2. שילוב של מגע, גודל וממשק חכם מאפשר תפעול חכם. 

עוד ניתן לשתף מסך, לשרשר תצוגות הקרנה בין חדרים, לבחור רקעים לעבודה על ה white board, להוסיף שורות או משבצות ליישומים רלוונטיים ועוד. פתרונות ההקרנה חיים ובועטים ! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG