שנתיים מאז רכשה פנדויט את יצרנית ה-AV אטלונה (Atlona), וכחמישים שנה מאז החלה חברת אלכסנדר שניידר להפיץ את פתרונות חברת פנדויט בישראל. המהלך הושלם – אלכסנדר שניידר מפיצה שני מותגים בינ"ל מובילים עם תכניות גדולות לקראת 2021. ביקור במשרדי החברה מאפשר הצצה לעוצמה שהתבשלה בתקופת קליטת המותג החדש ש'נחת' בבית שיש בו כל מה ששרשרת האספקה צריכה – מהיועצים, האינטגרטורים ועד הלקוח הסופי. הכירו את האולר השוויצרי של אלכסנדר שניידר. 

שגיא ליכטנברג, ATLONA (תמונה - יח"צ)

שגיא ליכטנברג, מנהל אזורי באטלונה: "אטלונה היא יצרנית פתרונות מיתוג, הרחקה, שליטה ובקרת AV המגיעה אלינו מעמק הסיליקון בארה"ב, משם קיבלה החברה אוריינטציה חזקה לעולמות ה-IT, ומשם גם צמחה החברה לפני כ-20 שנה כששני המייסדים של החברה, האחים לבית קאהן, החלו לפתח ולבנות פתרונות מיתוג AV בגראז' של בית הוריהם, ממש כמו סיפור החלום האמריקאי הקלאסי. היום אטלונה גאה להיות מובילת חדשנות בתעשייה עם מגוון רחב של פתרונות איכותיים וייחודיים ופריסה עולמית עם בסיסי אם באמריקה, אירופה ואסיה.

"במשך 75 שנות פעילותה של פנדויט, כמובילה עולמית בחדשנות תשתיות IT, הייתה עדה החברה למגוון מערכות אשר עברו להתקיים על גבי רשת התקשורת כולל נתונים, קול ואבטחה, כאשר הטרנד המתבקש של מעבר פתרונות ה-AV לתשתיות IP לא נעלם מעיניה. פנדויט התרשמה מאוד מרוחב הפתרונות של אטלונה, כולל AV over IP, וקברניטי החברה הבינו שפתרונות ה- AV של אטלונה יאפשרו לפנדויט הזדמנות לספק ללקוחות פיתרון מקצה לקצה באיכות גבוהה ללא תחרות כאשר הם עוברים למערכות תשתית רשת מורכבות יותר ויותר המשלבות יישומי AV ברשת."

 
מני הופמן, אלכסנדר שניידר (תמונה - AVM)

מני הופמן, מנהל מכירות באלכסנדר שניידר: "ההיכרות של אלכסנדר שניידר עם פתרונות פנדויט לאחר למעלה מ-50 שנות הפצה, מאפשרת לנו להבין את חשיבות קווי המוצרים המשלימים של אטלונה. נכון להיום, אלכסנדר שניידר מעניקה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה הכוללים כבילת רשת ומחברים, באיכות הגבוהה ביותר, תעלות דריכה וכבלי HDMI אקטיביים מבוססי סיב אופטי עם ראש פריק, בנוסף ל- 10 שנות אחריות מלאות על מגוון מוצרים.

"לקוחות ואינטגרטורים בתחום ה-AV, נהנים מעבודה מול ספק אשר שולט בסל מוצרים עצום אשר כולל הן פתרונות AV והן פתרונות משלימים כגון פסי שקעים (PDUs), אל פסק (UPS), תשתיות תקשורת, ריהוט טכני לחדרי בקרה ועוד, המלווה אותם משלבים מוקדמים מאוד בתהליך ועד למסירת הפרויקט. הייחודיות של אלכסנדר שניידר טמונה ביכולת שלה לתת מענה מלא לצרכים מקצועיים של לקוחותיה שאינם קשורים בהכרח לתחום ה-AV, שמגיע גם להדרכות והסמכות אונליין אשר מעניקות ידע וכלים חשובים. 

"חברת אלכסנדר שניידר אינה מפיצה קונבנציונלית. לכל משפחת מוצרים/יצרנית יש Pre-sale, מנהל מוצר וכמובן מלאי זמין במחסני החברה בישראל. אנחנו מעוניינים לתת את המענה המקצועי ביותר לחברות האינטגרציה וללקוחותיהם תוך מעורבות בשלבי האפיון, היישום וההטמעה במידת הצורך." 

 
גיל עקרי (צילום - פרטי)

גיל עקרי, מנהל טכני בתחום התקשורת וה-AV בחברת אלכסנדר שניידר: 

"בהיבט הטכני, הרוב המוחלט של התקלות בעולם ה-AV (יש הגורסים שלמעלה מ-90%) – נובע מבעיות כבילה. לכן, כאשר לקוחות קצה ואינטגרטורים כאחד, מקבלים את כבילת הפרימיום המוכחת של ענקית תשתיות כדוגמת פנדויט – הם מקבלים גם את התשתית הטובה ביותר למימוש היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של מוצרי אטלונה."

"בהיבט העסקי, החדשנות של אטלונה כחברה קטנה הממוקדת בתחום ה-AV המקצועי לצד הגב המסחרי, הכלכלי והלוגיסטי של קבוצה גלובלית וותיקה כמו פנדויט, מקנים יציבות ומאפשרים פלטפורמה של אורך חיים ניכר למוצרים הנרכשים מחברה המסוגלת להתחייב לאחריות של 10 שנים, תוך שיפור ופיתוח מתמיד."

"ההיערכות לקליטת אטלונה באלכסנדר שניידר כללה הקצאה של אנשים מנוסים והכשרתם המקצועית בטכנולוגיות ובמוצרי אטלונה, קליטת מוצרי היצרנית במערכות המידע והלוגיסטיקה וכמובן רכש מלאי-בטן לאספקה מהירה, לרכש התחלתי ולצורך תמיכה בתקלות והבטחת עמידה בזמנים. 

"השילוב של שתי היצרניות לצד הייצוג של אלכסנדר שניידר מאפשר ניהול הפרויקט תחת סל אחד עבור כל שלושת תחומי התשתיות של טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT): חוות שרתים (Data Center), תקשורת משרדים (Enterprise Communications) ומולטימדיה לחדרי ישיבות וחללים משותפים (AV). זו עוצמה שאין לאף חברה אחרת בישראל."  

תמונה - AVM

הופמן: "הפעילות ושיטות העבודה עוברות שינוי שטרם התייצב. התחלנו במתן מענה להיסטריה סביב עבודה או לימוד מרחוק, וכעת נוצר צורך בפתרונות 'היברידיים' שככל הנראה יישארו גם אחרי תקופת הקורונה. עבור האינטגרטורים נוצרה מציאות בה הם מתמודדים עם לחץ גדול להתקנות מהירות באופן שלא היה בעבר. האינטגרטורים צריכים להכיר מגוון רחב של מוצרים על מנת להיות מסוגלים לספק לכל לקוח את הפתרון המתאים עבורו, ואלכסנדר שניידר מסוגלת לתמוך בגמישות זו בצורה מיטבית היות והפתרונות של אטלונה מאפשרים ללקוח שינויי קונפיגורציה כגון הגדלה, הקטנה או חלוקת החדרים בהתאם לשינוי מיקום העובדים כתוצאה מחלוקה לקפסולות. חלוקה זו עתידה אמנם להיות זמנית, אולם עשויה להשתנות בהמשך והגמישות שאנחנו מביאים למגרש היא יתרון משמעותי עבור הלקוח בתקופה של חוסר וודאות ושינויים תכופים. 

"המעטפת החדשה של אלכסנדר שניידר אופיינה במטרה לתת מענה מקצועי ללקוחותינו במהירות המרבית באמצעות אנשי מקצוע הבקיאים באתגרי האינטגרטור והלקוח הסופי. האתגר שלנו הוא לשרת את שרשרת האספקה בצורה מקסימלית ולמטרה זו נתחיל בקרוב להעביר הדרכות מקצועיות ללקוחות." 

עקרי: "בעיה נפוצה ששילוב החברות פותר היא הטלת אחריות הדדית בין יצרני הכבילה ליצרני הציוד בזמן תקלה. מאחר ופרויקטים רבים מתכללים יותר מיצרנית אחת להשלמת הפתרון עבור הלקוח, האינטגרטור (והלקוח הסופי) ישמחו בוודאי לדעת שאין חשש ליפול בין הכיסאות היות ושתי היצרניות שייכות לאותו בית שייתן להם תמיכה וייקח אחריות מתוך שאיפה לספק פתרון שלם מקצה-לקצה." 

ליכטנברג: " כיום, שנתיים לאחר הרכישה, ניתן לומר בברור ששותפות זו והרוח הגבית שאנו באטלונה מקבלים מפנדויט, מסייעות לשיפור כל אספקט כולל פיתוח מוצרים, בקרת איכות, דיוק לוגיסטי ואף פתיחת שווקים חדשים לשותפים באטלונה עם גישה מוקדמת לפרויקטים באמצעות אנשי קשר בחצרות לקוחות הקצה והיועצים. 

"כבר מתחילת הדרך זיהינו שקיימת סינרגיה חזקה בין שתי החברות הכוללת את תפישת החדשנות, מקצוענות ללא פשרות של הצוותים ורצון עז להעניק את השירות הטוב ביותר. הפעילות השוטפת של אטלונה לצד פנדויט ותחת הגג היציב של אלכסנדר שניידר היא הוכחה יומיומית להצלחת המהלך. אלכסנדר שניידר הינה חברה ותיקה המאופיינת ביציבות, מהלכים שקולים ואכלוס הצוותים באנשי המקצוע הטובים ביותר. כולנו יחד מתכוונים לעשות את כל המאמצים על מנת לאפשר ללקוחות הקצה ליהנות מאטלונה החדשה." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG