מאת רמי נחום מנכ"ל ובעלים ונעם נחום פיתוח עסקי בטריפל סי

רמי נחום
רמי נחום – אוטומציה = מחיר נמוך

 

החזון של הענן של טריפל סי מחשוב ענן (ובשם החברה מוטבע הענן), הוא להיות מובילים בשירותי הענן בישראל, לאפשר שימוש בשירותי מחשוב מלאים ומגוונים ללקוחות, עם מערכות אוטומציה מלאות, במחירים זולים וברמת שרות גבוהה מאוד תוך ניהול עצמי של השירותים ולשלם רק על שימוש.

הענן הנכון הוא ענן שיכול לאפשר רכישה אוטומטית ויש בו כלים לניהול של המשאבים על ידי המשתמש. האוטומציה של השירותים מוזילה את המחירים (גם אם הם לא כאלה היום). למחיר יש משמעות גדולה בענן. אוטומציה = מחיר נמוך. כך זה בעולם. כך זה אצלנו. ניהול עצמי מאפשר שליטה במשאבים והקטנת התלות בספק הענן.

בנוסף, אוטומציה חוסכת בכוח אדם (חסכון של כסף) וגורמת לשימוש יעיל במשאבים (חסכון של כסף). יש כרגע אי בהירות לגבי מחירי השוק, בגלל ההיקף הנמוך יחסית של השירותים הנצרכים. בשוק כזה, יכולות חברות לתמחר שירותים במחירים שאינם מייצגים את המערכות שלהם – רק כדי להיות במשחק. שוק הענן הוא שוק לשחקנים גדולים. כשהשוק יגדל למימדים גדולים (עשרות ומאות מליוני דולרים בשנה), יהיה קשה להציג מחירים בצורה מלאכותית, ואז המערכות היעילות יתנו את הטון.

הדרך הנכונה להיכנס לענן היא תהליכית. על כל ארגון חלה חובה לרכוש שירות ענן כלשהו, לממש אותו ולהבין את כל ההיבטים של החיים עם מחשוב ענן. אין פה צורך (כמו ההרגל של רבים מאיתנו), לעשות פיילוט או לקבל שירות ענן לבדיקה. שירותי הענן זולים וזמינים, וכל אחד יכול בתקציב קטן לרכוש שירות, להתנסות ולהבין את השירותים, צורת העבודה, כלי הניהול וכל השאר.

יעילים ומחוברים

פגישות יכולות להיות דבר מאתגר כאשר המשתתפים פרושים באזורים שונים ברחבי העולם. טכנולוגיות תקשורת יכולות להתגבר על המכשול הגיאוגרפי הזה באמצעות גישה של המשתתפים לרשת הסלולארית. בנוסף, הבנה של התפיסה הנכונה לקיום פגישות ושימוש נכון בשירותי Lync, מאפשרים לקיים פגישות בצורה רחבה ויעילה.

כחלק משיתוף הפעולה של טריפל סי עם מיקרוסופט בשנה האחרונה, טריפל סי עולה על ספינת הדגל של שירותי הענן של מיקרוסופט ומציעה ללקוחותיה להתחבר מענן טריפל סי לכלל שירותי הענן של Office 365, ביניהם שירותי Lync אשר מאפשרים לתקשר, לשתף ולנהל את כל סביבת העבודה ממקום אחד באופן מאובטח מכל מקום ובכל עת. העבודה מתבצעת בעזרת כלי מיקרוסופט בעלי ממשק משתמש ידידותי, עם אפשרות של קישוריות לתוכנות אופיס השונות.

 

שירותי Lync כוללים:

  • ניהול אפקטיבי של תקשורת עסקית מרחוק החוסכת זמן וכסף
  • שיחות וידאו מרובות משתתפים באיכות HD, כולל שיתוף מסך ומסמכים.
  • מידע על זמינות משתמשים.
  • שיחות קוליות גם באמצעות המחשב.
  • Lync Voice – מאפשר שיחות גם למי שאין ברשותו Lync.

אפשרויות הקלטה מלאות.

לטריפל סי חיבור ישיר בין הענן המותקן בישראל לענן של מיקרוסופט כך שאתם מקבלים את השירות של מיקרוסופט אך בבחינת הצדדים של השירות (כולל חיוב), תהיו מטופלים על ידי טריפל סי ותקבלו את כלל הערכים המוספים שלנו כחברה מקומית ולא פחות חשוב – שירות לקוחות ותמיכה בעברית. כלומר, במידת הצורך תוכלו לשוחח עם טריפל סי לצורכי תמיכה ושירות לקוחות בשירותי 365 ולא ישירות עם מיקרוסופט.

 

Error: Contact form not found.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG