איליה שצ'רבן, מנהל מותג ViewSonic בחברת בנדא בראיון ל-AVmaster על המותג, הייחודיות, המוצרים החדשים והיתרונות • "יש לנו ביטחון מלא בכל הזדמנות עם סל המוצרים של View Sonic" • 

עולם המולטימדיה בכלל ותחום המקרנים בפרט רק הולכים ומתפתחים. היצרניות מציעות מגוון רחב של מקרנים עם יכולות ופרמטרים שונים שנותנים פתרון משלים ולעיתים חלופה לתחום המסכים. "ויו סוניק" (View Sonic) הינה תאגיד עולמי המציע ייחודיות ויתרונות מגוונים: "יש לנו ביטחון מלא בכל הזדמנות עם סל המוצרים של View Sonic", מציין בגאווה איליה שצ'רבן, מנהל מותג View Sonic בראיון ל-AVMaster.

שתף מעט למי שאולי לא מכיר אודות View Sonic

"חברת View Sonic הינה תאגיד אשר חולש בערך על כל העולם עם דומיננטיות רבה בארצות הברית, בטייוואן ובשווקים חזקים נוספים", אומר שצ'רבן ומוסיף כי "החברה מתמקדת בפתרונות מולטימדיה ביניהם מקרנים, מסכי מחשב, מסכי טלוויזיה, מסכים מקצועיים, מסכי טאצ' וכל המניפה הנדרשת להקרנה ותצוגה".

מהי הטכנולוגיה העיקרית של היצרנית?

" ViewSonic הינה חברה עם קידמה טכנולוגית בתחומה, עם מרכז פיתוח בטאייפי שבטאיוון כחלק משורת מותגים מובילים שמגיעים אלינו מטאיוון. 

במהלך השנים החברה הובילה בכמה פיתוחים משמעותיים בתחומה בשוק, בניהם הצגת המסך החכם הראשון ב 2003. 

לאחרונה, ViewSonic פיתחה תוכנה שמשולבת במקרנים ומסכים אינטראקטיביים myViewBoard"" שהפכה למובילה בתחום החינוך ונבחרה כפרטנרית של Google For Education ב 2019 ופרטנרית של Microsoft Education ב 2020"

"בתחום המקרנים ViewSonic נמנת כחלק מכמה חברות מובילות שעושות שימוש בטכנולוגיית ה DLP . זוהי בעצם טכנולוגיה הכוללת  גלגלת צבעים אשר מייצרת תוצאה בעלת יתרונות כמו תחזוקה פחותה, ללא צורך בפילטרים או צג LCD שמתלכלך מאבק." 

איליה שצ'רבן, תמונה - יח"צ

מעבר ל-DLP

" ViewSonic מבצעת שדרוגים ומשלבת טכנולוגיות מתקדמות במקרנים על מנת לשפר את חווית הצפייה ואיכות התמונה. לדוגמא Eye Care לשמירה על העיניים, Super Color להעשרת הצבעים תמונה, Frame Interpolation לקבלת תמונה חלקה בתנועה ללא טשטוש, Eco Mode לשמירה על חיי התמונה ועוד ועוד..

בנוסף, ולא פחות חשוב, שיפור מתמיד של חווית השימוש. שימוש באמצעות ViewSonic vCastSender לשליטה מלאה על המקרן באמצעות הסמארטפון או חיבור דונלג של מקלדת ועכבר משפרים משמעויתית את הנוחות בשימוש המקרן. 

אני משער שכולנו נתקלנו במצב המתיש של להקליד שם משתמש וסיסמה באמצעות חצים בשלט. – אז לא עוד."

 

"בנדא הם היבואנים הרשמיים ויש להם את צוות מקצועי"

בנדא היא היבואנית של המותג בישראל ומשמשת גם כמפיצה שלו לצד מותגים מובילים נוספים במטרה לתת ללקוחותיה סל מוצרים רחב. בבנדא מתגאים בקשר מקצועי ודו כיווני עם השמות אותן היא מפיצה בישראל וחשיבותו: " פעמים רבות יש צורך לבצע התאמות עבור מימושים מגוונים של סוגי הלקוחות השונים. מכיוון שבנדא אינה רואה את עצמה רק כBox movers ולכן מחזיקה צוות מקצועי שמעבר לפעילות המכירתית מבצעת presale עבור הלקוחות ומנהלת קשר הדוק עם צוותי ההנדסה והמוצר של יצרניות כדוגמת View Sonic. המשמעות היא – שיתוף פעולה מהרמה ההנדסית הבסיסית ועד למתקדמת ביותר, אשר כולל את כל המידע שאנחנו צריכים לקבל. מדובר ביתרון חשוב עבור לקוחות פרוייקטאלים, אינטגרטורים וכמובן לקוחות  הקצה ". 

מה חשוב כשקונים מקרן?

"יש מגוון פרמטרים עליהם שווה להתעכב כמו מרחק מול מסך, עוצמת תאורה, תנאי תאורה בחלל ההקרנה, יש הבדל אם אני מקרין במרפסת, ואם במרפסת באיזו שעה ביום. ואם זה בתוך הבית, מהי רמת האור ובכלל – לאילו תכנים ישמש המקרן בעיקר?

"ושירות!"  

תמונה - ויוסוניק

"חווית רכישה מתחילה באחריות ושירות"

"ברמת מחויבות היצרן, על כל מוצר שלView Sonic  מקבל הלקוח שלוש שנות אחריות הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח. במקרה תקלה אין צורך לנסוע ולבזבז שעות יקרות. זהו חלק חשוב מהמחויבות ללקוח במוצרים אותם אנחנו משווקים בבנדא". 

האינטרנט עלול לבלבל

שצ'רבן מזהיר מפני המידע באינטרנט: " אני מודע לכך שהכתבה הזו תשוטט ברחבי האינטרנט אבל גם לכך שמה שמופיע ברשת עלול לבלבל לא מעט אנשים שאינם מגיעים מהתחום. למשל, את ההבדלים בנתון כמו עוצמת הארה ANSI Lumens לעומת Lumes כאשר משווים במקרנים עם מנורות  LED , לייזר או מנורה רגילה. כדאי להיעזר, לחקור ולקבל המלצות או לטרוח לראות במו עיניכם לפני שמבצעים רכישה".

מהם היתרונות view sonic בהצטיידות אישית?

"אני חושב שהיכולת שלנו לתת פתרון נייד וקטן מביאה יתרונות רבים", מבהיר שצ'רבן ומוסיף כי: "עולם המקרנים מאוד מתפתח, במיוחד בתחום ה LED. מקרני View Sonic מאפשרים לקונה פתרון All in one; מקרן חכם על מערכת אנדרואיד עליה ניתן להתקין אפליקציות של שירותי סטרימינג כמו סלקום טיוי, פרטנר, יס גו, ופשוט לקחת איתך בתיק תצוגת 65", 75" ואפילו 120" לכל מקום". 

על אילו אתגרים מסחריים ארגוניים עונה המותג בישראל?

"אנחנו נוכחים לא מעט בשוק החינוך בו יוצאות דרישות שונות לפתרונות הקרנה בהתאם לצרכים שהתעדכנו בשנה האחרונה כמו כיתות לימוד, אודיטוריומים ועוד… 

ולאחרונה אף גם לדרישות מיוחדות של מפעילי סדנאות , מדריכים או כל משתמש שיש לו צורך להציג תוכן מולטימדיה בצורה נוחה וגמישה, ל – Viewsonic יש פתרונות עם מקרנים ניידים שכוללים סוללה פנימית ומאפשרים הצגת מתכנים בכל מקום,  לדוגמא סדנאות המועברות במתנ"סים או מדריכים והמדריכות יכולים לעבור באתרים שונים ולהעביר שיעורים".

 

מה עתיד המקרנים לדעתך?

"עד עכשיו מה שהיה מאוד פופולארי היו מקרני המנורות.  אני מעריך שתהיה טרנספורמציה לכיוון מקרני LED לצרכי בידור ביתי וטכנולוגיית הלייזר למימושים מקצועיים".

פנו ישירות לאיליה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG