חידוש בזום במיוחד לסביבות העבודה ההיברידיות: Workspace Reservation – ׳שריון׳ עמדת עבודה במשרד. 

תמונה - ZOOM

ארגונים ועובדים ברחבי העולם כבר הבינו את הרעיון שעבודה היא משהו שאתה עושה, לא מקום שאתה הולך אליו. שינוי זה בפרספקטיבה הוביל גם לשינוי באופן שבו אנו רואים את המשרד. כעת, כדי לענות על הצרכים החדשים, מכריזה כעת זום על Workspace Reservation – החידוש האחרון בפלטפורמה הפופולרית: אפשרות ל׳שריון׳ מרחוק של עמדה וחלל עבודה במשרד. כל עובד יכול מעתה להזמין מראש – באפליקציית זום, או היישר מיישום שולחן העבודה על המחשב הביתי – את חלל העבודה המשרדי המועדף עליו, לראות מי עוד מתכנן להיכנס ולקבל המלצות על היכן לשבת. חלק מלקוחות הבטא של זום אפילו השתמשו בתכונה החדשה כדי לשריין לעצמם מקום חנייה מראש.

התכונה החדשה מאפשרת להזמין מגוון של סביבות עבודה, כולל: שולחנות עבודה, חדרי ישיבות אישיים, חדרי הקרנה וחללים מוגדרים אחרים וגם חדרי זום ומכשירי טלפון זום.

 

על פי הסקר של זום לשנת 2022 בשיתוף עם Momentive, קצת יותר ממחצית (55%) מהעובדים שעובדים מרחוק מעדיפים את מודל העבודה ההיברידי, כלומר, גם מהבית וגם מהמשרד – עם זאת, יותר ממחצית מהעובדים עדיין רוצים לבוא למשרד כדי לפגוש לקוחות חדשים (53%) ולהשתתף בפעילויות הצוות (58%). התוצאה: ארגונים צריכים לצייד את המשרדים ואת חללי העבודה בפתרונות גמישים המעצימים צוותים היברידיים, מעודדים חיבור בין העובדים וסוגרים את המרחק בין המשרד לחלל העבודה המרוחק.

איך זה עובד? פשוט מאוד: אתם מתכננים להגיע למשרד בשבוע הבא ואתם רוצים לשמור לכם עמדת עבודה מראש. מהמחשב בבית נכנסים למפה של המשרד, בה נראות כל העמדות האפשריות והזמינות למועדי הביקור שלכם. ניתן לבחור את העמדה המתאימה, או  לבקש ממנוע הבינה המלאכותית של זום להמליץ לכם על המקום הטוב ביותר – התוכנה המובנית תדע לכוון אתכם לעמדה שמתאימה להעדפות שלכם ואפילו לנוכחות של קולגות שאתם משתפים איתם פעולה לעיתים קרובות. כשתגיעו למשרד ביום העבודה, תוכלו להשתמש בסמארטפון כדי לכוון אתכם אל השולחן שלכם. הציוד המשרדי הדיגיטלי בעמדה יהפוך (לאחר אישור בברקוד אישי) למותאם אישית, עם גישה מלאה לכל אנשי הקשר וההודעות שלכם. בסוף היום, הסשן יסתיים באופן אוטומטי ואף יגן על הנתונים שלכם. 

 
תמונה - ZOOM

ויש גם יתרון למנהלי מערוכת המידע בארגון: ניתן להשתמש בנתונים שנאספו על ידי תכונת ׳הזמנת המקומות׳ כדי ללמוד עוד על האופן שבו הצוותים משתמשים בסביבת העבודה שלהם ולסייע בתכנון ובניית סביבת עבודה יעילה ואפקטיבית יותר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG