מפתיע? לא כשמדובר ב AVCOM – פגישת היכרות F2F מקיפה ומקצועית עם מנהל בחברה יצרנית אותה החלה AVCOM להפיץ בישראל, במטרה ללמוד ולהכיר טוב יותר את היכולות. AJA מצאה בית חדש בארץ הקודש

תמונה - AVM

כל כך מתאים ל AVCOM לעשות באמת את מה שצריך מול היצרניות איתן היא עובדת במטרה להכיר את הפתרונות, המוצרים ואפילו את הפילוסופיה. האתגר של היצרניות היושבות לרוב מעבר לים, לא פשוט, והן בוחרות "מרחוק" נציגים מקומיים שלעיתים לא עושים יותר מדי בשביל לקדם מכירות. המצב הזה מביא לנדידה בין מפיצים שגורמת פעמים רבות לאיבוד גובה, שוק ואפילו זהות באזורים שונים. 

ב AVCOM מאמינים שפרויקטים מוצלחים במיוחד עוברים דרך מערכות יחסים קרובות ופתוחות בין הפונקציות- נציגי היצרניות, הייעוץ, האינטגרציה, ההפצה וכמובן הלקוח הסופי. על הבסיס הזה ניתן לגעת בכל פינה של פרויקט טכנולודי מורכב אשר דורש אמינות נטולת מקום לתקלות אשר יכולות לנבוע מטעויות או חוסר ידע. 

תפישה זו משפיעה רבות גם על תהליך המכירה אשר הופך להיות "מסלול הכשרה" ולימוד של הלקוח הסופי ונותני השירות השונים ומאפשר איתור צרכים מדויק ודיאלוג מקצועי. 

 
תמונה - AVM

קווין קינג, נציג AJA המחלק את חייו בין אנגליה לדהב, (זו לא טעות) הציג למשתתפים בפגישת ההיכרות מגוון זוויות של החברה. זה התחיל מתפישת העולם של היצרנית, עבר דרך משפחות המוצרים, אזורי ההתמחות הכוללים IP video, HDR W-F, Digital recording I/O Devices, Streaming, Conversion, Optical fiber, Routing ועוד. שמענו מעט על הייחודיות הטכנולוגית עליה נרחיב באתר AVMASTER בהמשך, ואפילו על מיקוד היצרנית הנקראת על שם בנו של המייסד, לשנתיים הבאות. קינג לוקח את הדיון ברצינות בריטית אופיינית, נשאל שאלות ועונה בהרחבה. חוויה של חו"ל. 

החזון של AJA כולל מיקוד בקלות תפעול מירבית לצד מקסימום גמישות, עושר של תכונות בכל מוצר, התאמה לכמה שיותר פרוטוקולים וסטנדרטים, ממשקי עבודה עם היצרניות המובילות בשוק ה AV ואפס פשרות ב'מחלקת' האמינות. 

 
יואב גן מור (תמונה - AVM)

קינג מתגאה שכל זה נעשה In-House; התכנון, הייצור והבדיקות. לדבריו, 200 עובדי AJA, רובם מהנדסים, מאפשרים לחברה לפתח מוצרים בעלי יכולות ייחודיות. הוא מציין מקרה אחד בו חיפשה החברה יכולת להעברת HDMI ל USB וכשלא מצאה פשוט פיתחה אותה. מגיפת הקורונה הביאה את יכולות הפיתוח של AJA לשיאים חדשים ומאז היא לא מפסיקה לספק מוצרים חדשים עמוסים בתכונות חדשניות. 

יואב גן מור, מנהל חטיבת המולטימדיה ב AVCOM הוסיף: ל AJA יש פונקציונאליות משמעותית ביותר, הייתי אומר שאפילו קריטית בתחום הלכידה של עולם הסטרימינג. פתרונות היצרנית מספקים מענה רחב עבור המשתמש כמו- איך אני לוכד את הוידאו, באילו איכויות, האם אני צריך להקליט, האם יש צורך לערוך אותו בהמשך, מה מייעדים לעשות איתו לאחר ההמרה הדיגיטלית ועוד. אלו הם כלים עוצמתיים ביותר עבור המשתמשים. בנוסף, AJA מאפשרת ממשק פשוט וידידותי עם הפלטפורמות הטכנולוגיות בהן נעשה שימוש להפצת התכנים הללו, כך שהמשתמש מקבל את הביטחון הדרוש בתהליך ייצור והפצת תוכן אמין, מבוקר ואיכותי. אנחנו שמחים מאוד על כניסתה של AJA לסל המותגים של AVCOM בישראל". 

 

נמשיך לעקוב ולדווח

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG