דיינטרייס (Dynatrace) המספקת שירותי ניטור ביצועי תוכנה וחוויית משתמש, וחברת מטריקס, המייצגת הבלעדית של Dynatrace בישראל, ארחו לאחרונה במשותף את הכנס העולמי Dynatrace Day באולם האירועים סטוקו בתל אביב. מטרת האירוע הייתה להעמיק את ההיכרות סביב השימוש בפתרונות Dynatrace בישראל. לצד המומחים של חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, בהובלתו של גיל גבעתי, מנהל הפעילות הטכנולוגית של Dynatrace במטריקס מוצרי תוכנה, הגיעו גם נציגים בכירים מחברת Dynatrace העולמית, ביניהם: ג'ורג' לונגו – סמנכ"ל מכירות Dynatrace העולמית, קלאודיו פורטו – מנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של Dynatrace ועוד. 

קלאודיו פורטו, מנהל אזור EMEA מדיינטרייס, אמיר הראל סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום עזרא לוי

אל הכנס הגיעו קרוב ל-200 משתתפים מארגונים רבים בתעשייה, לקוחות קיימים לצד לקוחות פוטנציאליים וממגוון תפקידים כגון מנהלי DevOps מנהלי מערכות מידע, שליטה ובקרה, דיגיטל, מומחי חדשנות וענן, תשתיות ארגוניות ועוד. 

 

במהלך הכנס Dynatrace ומטריקס הכריזו לראשונה בישראל על השקת טכנולוגיית הליבה Grail חדשה כחלק מפלטפורמת Dynatrace Software Intelligence של החברה. הטכנולוגיה החדשה תאפשר ללקוחות החברה להתמודד עם הגידול המתמיד בכמויות המידע הנאגר (לוגים, מדדים, traces ונתונים עסקיים) ולאפשר אחסון זול יותר שלהם תוך מתן אפשרות תחקור מיידי ומהיר ללא כל הכנה מוקדמת של הנתונים. שילוב Grail עם רכיבי הבינה המלאכותית המוטמעים בלב הפלטפורמה, יאפשרו ללקוחות החברה למנוע ולהתמודד עם תקלות בזמנים קצרים מאוד ואף לאפשר קבלת החלטות עסקיות מדויקות בתווך זמן קצר. 

נוסף על השקת הפתרון החדש הועברו באירוע מספר הרצאות, בין היתר על האופן שבו ניתן להשתמש בפתרון Grail באופן מיטבי וכן הרצאות על החידושים אחרונים בתחום הענן, על שיפור יכולות האוטומציה בעזרת Dynatrace בתהליכי DevOps וכיצד צפוי להראות העתיד בתחומים אלו. 

כמו כן, הוצגו מספר סיפורי לקוח של לקוחות ישראליים, כמו הבנק הדיגיטלי הראשון One Zero, בנק מזרחי טפחות וצים ספנות, אשר שיתפו את סיפורי ההצלחה שלהם עם פתרונות Dynatrace. החברות הציגו בין היתר כיצד הפתרון של Dynatrace סייע לארגון להשיג ניטור מלא וניתוח של מדדים, נתוני אבטחה ונתונים עסקיים תוך הצדקת השקעות כדאיות, יצירת שקיפות מרבית אודות כל המערכות ותהליכי הארגון, ומציאת פתרונות, החל מרמת התשתיות הפיזיות של הארגון ועד פעילות משתמשי הקצה והאופן שבו הם חווים את עבודתם מול יישומי ומוצרי החברה. כמו כן, החברות הציגו כיצד פעולות בדיקה ואיתור תקלות מורכבות שדרשו ימים ושבועות של עבודה, הפכו להיות מהירות עד לכדי משך זמן של שניות ודקות בודדים, תוך שהם שקופות למנהלי ה-IT. הלקוחות שיתפו גם כיצד הדשבורד של Dynatrace הפך להיות העיניים שלהם לגבי כל המתרחש בנושא מערכות המידע של הארגון.

שלוש החברות שהציגו את סיפורן העסקי קיבלו במעמד האירוע אות הוקרה של Dynatrace תחת הביטוי  IT DONE RIGHT AWARD"!".

 
גורג לונגו אמיר הראל מעניקים פרס IT DONE RIGHT! לעומר כץ מבנק הדיגיטלי הראשון One Zero. צילום עזרא לוי

אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, אמר: " Dynatrace הוא אחד ממוצרי הדגל שלנו, מרגש לראות כמות כה גדולה של משתתפים ומתעניינים במוצרים של Dynatrace. סיפורי ההצלחה המקומיים של מטריקס ו- ,Dynatrace מרגשים, ומצטרפים להצלחותיה הגלובליות של החברה, מחזקים את חשיבות הפתרונות שאנחנו יודעים לספק ומאששים את היתרונות שניתן להשיג כאשר בוחרים בכלים הנכונים, ביחוד בעידן הדיגיטלי בו נדרשת מהירות ויעילות. Dynatrace מספקת למנהל ה-IT בארגון שקט וראייה רחבה בזמן אמת לכל המערכות של הארגון, בסביבות שממשיכות להשתנות ולהיות דינמיות. מדובר בחמ"ל שלם בדשבורד אחד כולל סביבות ענן, קונטיינרים ועוד."

יוסי ניומן, גקי קופנס, גיל גבעתי, פדרו ג'קינטו, הדר צדקה חזן, פייר סטיין צילום עזרא לוי

ג'ורג' לונגו – סמנכ"ל מכירות מ Dynatrace- העולמית: "שמחתי להתארח בכנס המצוין שהובילה מטריקס שותפתנו הוותיקה, אנחנו בקשר הדוק עם מטריקס ואנחנו רואים בה שותפה עסקית ומקצועית, קרובה ויציבה. הלקוחות בישראל נבונים ועושים את הבחירות העסקיות הנכונות עבורם. מרגש לראות את הבעת האמון והשימוש הנכון בפלטפורמה של Dynatrace. Dynatrace חוסכת ממנהל ה-IT אי שקט בכל הנוגע לאיתור תקלות, הסקת מסקנות, ניטור חווית משתמש, ייצוב מערכות והקצאת משאבים נכונה בכל הרמות ובכל הנקודות בעזרת סוכן אחד ובמהירות שיא והכל על דשבורד אחד. אני צופה המשך גדילה בשוק הישראלי והעולמי. הלקוחות בוחרים ב- Dynatrace ומבינים את הערך המוסף שהיא מביאה איתה."

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG