מה הסיכוי שא.נשים נותנים תשומת לב למאמצים שנעשים מאחורי הקלעים? עוז סמבל, מנהל השירות בתחום ה TV בקבוצת ח.י, המפיצה הבלעדית של מוצרי LG בישראל לתחום הביתי והמקצועי, הוא האיש הכי מתאים לשתף על אותם מאמצים.   

סמבל משתף שאחד הדברים החשובים ביותר לקבוצה (ח.י) הוא לוודא שהשירות יהיה "בבית". הוא מתכוון כמובן למצב שבו השירות המקצועי שהקבוצה מספקת נשען על אכפתיות והבנת המשימה, דבר שעלול להיות שונה במידה והשירות יסופק באמצעות מיקור חוץ או קבלני משנה: "הטכנאים שלנו, הנציגים שלנו, הכל נעשה ונשאר כאן בשביל הפיקוח ההדוק שמשיג את התוצאה הטובה ביותר".

רוב האוכלוסייה מכירה את מסכי LG ואת קבוצת ח.י מהצרכים הביתיים אולם קבוצת ח.י משקיעה בהכשרות ייעודיות לעולם ה B2B על מנת שהנציגים יתמחו במתן שירות עבור מוצרים מקצועיים. לדבריו, מבצעת הקבוצה סקרי שביעות רצון בשני האפיקים – B2B ו B2C, פעולה המספקת משוב וקריאת כיוון עבור המשך הפעילות. התוצאות של 2022 שופרו מול אלה של 2021 שהיו מעולות גם הן: "זה משקף לנו שאנחנו עושים את הכל כדי שהלקוחות יהיו מרוצים". 

 

על הפעילות השוטפת מספר סמבל: "שעה אחרי שאתה מתחיל יום עבודה, דברים יכולים להתפתח לכיוונים מאתגרים ועלינו לתת מענה ב SLA מוגדר". מדובר בגופים שהתקלה יכולה להיות משמעותית עבורם. זה יכול להיות מתקן בטחוני שחייב את המסך עובד, מרפאה או בית חולים, משרד הביטחון, משרד ראש הממשלה וכדומה. סמבל מוסיף כי רבים מהמקרים מטופלים עוד באותו יום: "אנחנו, קבוצת ח.י עובדים על המקרים האלה יחד עם היצרן (LG) דבר שהוא לא מובן מאליו". 

 

"אנחנו שומעים את הפידבקים שאומרים שהבחירה היתה צריכה להיות כולה ח.י. השירות פה עומד בסטנדרטים אחרים לגמרי. בעולמות ה B2B קיימת המון בירוקרטיה ואחד הדברים ששמנו לעצמנו כיעד הוא צמצום וניתוק הלקוח הסופי מאותה בירוקרטיה פנימית". 

"מותג מוביל עם הקבוצה שנותנת את השירות הכי טוב בשוק – יש לנו שילוב מנצח".  

תמונות בכתבה – קבוצת ח.י 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG