מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, תקיים את כנס DevGeekWeek, אירוע הלמידה המרכזי של תעשיית ההייטק בישראל, זו השנה התשיעית ברציפות. במהלך הכנס צפויים להתקיים למעלה מ-80 סמינרים מקצועיים המועברים על ידי מיטב המרצים בתחום בנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר

מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס. קרדיט – סאם יעקובסון.

מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, מקיימת את כנס DevGeekWeek, המתמקד בהעברת ידע, כלים ומתודולוגיות לכלל קהילת ההייטק. הכנס יתקיים פרונטלית בין התאריכים 19-23 ביוני, במלון דניאל הרצליה, ויכלול בנוסף שלושה ימים של סמינרים מעשיים בין התאריכים 26-28 ביוני, במכללת ג'ון ברייס בתל אביב. הכנס כולל עשרות סמינרים מקצועיים שמועברים על ידי טובי המרצים, כאשר המשתתפים יוכלו לבחור בין הגעה פיזית לכנס לבין השתתפות מקוונת. במכללה מעריכים כי ישתתפו בכנס למעלה מ-2000 מקבלי החלטות ומובילים בקהילת המפתחים בישראל. 

כנס DevGeekWeek מציע דיון ולמידה בכל הנוגע לטכנולוגיה של ימינו וטכנולוגית העתיד. הכנס מיועד לקהילת ההייטק, כולל מפתחים, אנשי אבטחת מידע וסייבר, מהנדסי Big Data, אנשי DevOps, אנשי בדיקות ואוטומציה, ראשי צוותים ומנהלים המעוניינים בהעשרת הידע המקצועי או בהרחבת הידע אודות מגוון טכנולוגיות, שפות, פלטפורמות וכלים שהם אינם עוסקים בהם ביום-יום. 

בכנס השנה ניתן למצוא למעלה מ-80 סמינרים והרצאות מקצועיות, המאוגדים תחת שישה מסלולי לימוד: ניהול, קוד, DevOps, ניהול דאטה ונתונים, אבטחת מידע וסייבר ובדיקות תוכנה ואוטומציה. כל מסלול יכסה מגוון רחב של נושאים המחולקים לסמינרים יומיים ייחודיים, זאת על מנת לספק ידע ממוקד ורלוונטי עבור כל סקטור בתעשיית ההייטק. הכנס יכלול גם סדנאות תרגול מעשיות המאפשרות לרכוש ניסיון פרקטי וליישם את הטכנולוגיה. 

בין מרצי הכנס: אופיר אליאסי, מייסד ומנהל טכנולוגיה ראשי ב-Nimble, אופיר אספיס, מנהל טכנולוגיה ראשית ב-Mabel Technology, ולריה איינבינדר מייסדת שותפה ומנהלת טכנולוגיה ראשית ב-DeepTalk, שיופיעו לצד מיטב המרצים של מכללת ג'ון ברייס בתחומי ההייטק השונים. 

במסגרת מסלול בדיקות ואוטומציה בכנס ייערך גם שלב הגמר בתחרות הבדיקות של ישראל (ISTC) זאת השנה השישית ברציפות. תחרות הבדיקות הישראלית נערכת על ידי ITCB- העמותה הישראלית להסמכת בודקים, בשיתוף עם מכללת ג'ון ברייס ומנוהלת על ידי ניצן גולדנברג. מטרת התחרות הינה להכתיר את אלופי הבדיקות של ישראל. במסגרת שלב הגמר בתחרות יידרשו המתמודדים לבדוק מוצר במסגרת זמן מוגבלת, כאשר הזוכים יוכרזו באירוע הענקת פרסים במהלך כנס ה-DevGeekWeek. 

מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה: "גם השנה, אנחנו שמחים לקיים את כנס DevGeekWeek המקיף מגוון רחב של תחומים, כלים וטכנולוגיות בכל ענפי ההייטק שנבחרו בקפידה, תוך התאמה לצרכי השוק המשתנה. אנחנו רואים זכות גדולה להשתמש בידע המקצועי הנרחב של מיטב המרצים במכללה ובכירים בשוק במטרה להעשיר את הידע המקצועי של אנשי התעשייה, בצורה שמספקת ערך להם, לארגונים ולתעשייה כולה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG