קראת נכון – יצרנית רכשה חברת אינטגרציה. חברת Ricoh היפנית הכריזה על רכישת Pure AV, חברת אינטגרציה מאנגליה. המהלך נחשב חריג במיוחד היות ומדובר על יצרן שרוכש פעילות שלמה של חברת אינטגרציה כאשר ההיגיון מאחורי המהלך הוא יצירת מינוף מועיל לשתיהן, החל מגישה הדדית ללקוחות ושרשרת אספקה, שיפור יכולות אינטגרציה ואיתנות פיננסית.

אבל רגע, למה ?

זהו צעד מעניין וחשיבה יצירתית, מעבר להיבט המסחרי היות ורכישות של חברות על ידי חברות אחרות מתרחשות כל הזמן, בין אם בתחום ה-Pro AV או תחומים אחרים, רכישות של חברות אינטגרציה על ידי חברות אינטגרציה אחרות, גם בישראל אינן דבר חריג. הסבר אפשרי לרכישה יכול להיות שאיפה של היצרנית להיות מסוגלת לבצע פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר, כשבבעלותה חברת אינטגרציה המהווה חוד חנית היא תוכל להבטיח כי המומחיות הנדרשת תגיע ללקוח הסופי בכל פעם. 

אולי יש בזה הגיון 

הפער בין תכנון לביצוע קיים ומורגש, פרויקטים בהם משולבים AV ו-IT דורשים ידע והיכרות מעמיקה בשני התחומים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. טכנולוגיות כדוגמת Dante של חברת Audinate או ה-SDVoE Alliance המאפשרות העברת אותות AV על גבי רשתות תקשורת מצריכות ידע והבנה, בוודאי כאשר גם נוגעים בהיבטי סייבר שונים. יצרניות מנסות לקדם הסמכות וידע אולם נראה כי למרות המאמצים, בפועל אין הרבה מהלכים בהם אינטגרטור AV מכשיר או קולט איש IT ולהיפך. המהלך של Ricoh יכול להצליח ולייצר סטנדרט חדש, אולי אף להביא לידי כך כי יצרניות נוספות או מפיצות תדאגנה כי לרשותן תעמוד זרוע ביצוע המכילה את הידע המקצועי שיממש את יכולות הפתרונות שלהן במלואם.

על Ricoh

יצרנית מתמחה בתחום העצמת חללים דיגיטלי באמצעות טכנולוגיות ושירותים המאפשרים לעבוד בצורה חכמה מכל מקום. הנהלת החברה ממוקמת בטוקיו כאשר לקבוצה מספר פעילויות בכ-200 מדינות בעולם. השנה הפיננסית של Ricoh מסתיימת במרץ ושנה שעברה דיווחו על מכירות בהיקף של 15.1 מיליארד דולר.

על Pure AV

חברת אינטגרציה המתמחה בתחום ה-Pro AV וה-UC, נוסדה בשנת 2003 ומעסיקה מתכננים, תוכניתנים, מהנדסים ומומחי מכירות. בין לקוחותיה נמנים אוניברסיטאות, מוזיאונים וגלריות, לקוחות פרטיים ומוסדיים. Pure AV ממוקמת באנגליה ומעסיקה 72 עובדים הפועלים ברחבי אנגליה ומטפלים גם בפרויקטים גלובליים.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG