Crurated משיקה מרתפים וירטואליים ראשונים מסוגם לאחסון או משלוח יינות צרפתיים ואיטלקיים במתנה. מהיום אתם יכולים להתפנק בבקבוק יין ממרתפי ה- Curated שלכם או לקנות מהפלטפורמה יין משובח שיישלח ישירות לחברים החוגגים. 

Crurated Limited

אין חנויות פיזיות בהן תוכלו לבקר – הבקבוק מוכן למשלוח

עם עין על חדשנות בתעשיית היין, Crurated, קהילת יין מבוססת בלוקצ'יין וחברים, השיקה מרתפים וירטואליים להענקת יינות במתנה. תוכנית ראשונה מסוגה זו מאפשרת לחברים להעניק במתנה יינות צרפתיים ואיטלקיים משובחים מהפלטפורמה המאוחסנים במרתף Crurated בבורגונדי וזמינים באופן וירטואלי. מחירי היינות מתחילים ב-50 אירו ומגיעים עם משלוחי חינם ומרתף וירטואלי המאפשר לנמען לצפות ביינות שלו ולשלוח למדינות רבות ברחבי העולם. היינות מאומתים ומשוגרים באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין ומגיעים היישר מהכרמים.

 

"בעוד שהחברים שלנו יכולים לתרום ממרתפי ה-Crurated האישיים שלהם, הוספנו גם מגוון רחב של יינות צרפתיים ואיטלקיים המושלמים למתן מתנות", אמר אלפונסו דה גאטאנו, מייסד Crurated. "התוכנית החדשה הזו מקלה על הענקת מתנות ברגע האחרון. אין חנויות לבקר בהן או לשלוח אותן כי המתנה זמינה באופן מיידי וניתן לשגרה כאשר המקבל מוכן ליהנות מהיין שלו".

 

"השותפות הישירה שלנו עם Crurated מבטיחה שלכל חובב היין תהיה הזדמנות לקבל גישה ליינות שלנו", אמר צ'ארלס לשו, היינן בעל החשיבה קדימה ביותר בבורגונדי. "הצעה חדשה זו תסייע לטפח קהילה גדולה יותר של אוהבי יינות והיא המתנה המושלמת לא רק לחגים אלא בכל עת של השנה".

 

בנוסף למבחר מהמרתף האישי של החבר, ניתן לרכוש יינות נוספים מיצרני כרמים מאזורים כולל ברולו ובורגונדי ועד טוסקנה ומעבר לה. כל מתנה מגיעה עם חברות Explorer חינם וניתנת לשדרוג עם הטבות הכוללות:

  • גישה לאוספי תגליות המדגישים את הסגנונות הייחודיים של אזורים ויצרנים שונים
  • תעודת בלוקצ'יין על כל הבקבוקים
  • אחסון חינם עד 50 בקבוקים
  • הקצאת חבית מקסימלית 3L
  • אין פרמיה של קונה
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG