ASPIRE ZONE FOUNDATION הפקידה בידי SPF- Specialized Furniture את התכנון, היצור והאספקה של הקונסולות עבור מרכז הפיקוד והבקרה החדש שלה בדוחא (קטאר), אשר מארחת בימים אלו את משחקי המונדיאל 2022.

תמונה - SPF

הפרויקט של ASPIRE המעניין במיוחד מכיוון שמרכז הבקרה הראשי מנטר ושולט מרחוק על כל המערכות התפעוליות, כולל מערכות אלקטרומכניות- מערכת שפכים, ניקוזים, תקשורת וחיבור לרשת החשמל (מערכות חשמל, מתח גבוה, נמוך וגנראטורים(.

אחד ממרכזי השליטה והבקרה המתקדמים והחדשניים בעולם

"זהו אחד הפרויקטים הטכנולוגים המתקדמים בעולם באמצעותו מתאפשר לנהל, לנטר ולשלוט מרחוק על כל המערכות התפעוליות, כולל מערכות אלקטרומכניות, אבטחה והגנה, תקשורת ו-IT, של כל האצטדיונים בהם מתקיימים משחקי המונדיאל", אומר פז קוור סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי באופליס גלובל נציגת חברת SPF בישראל. "המערכת המוטמעת היא מהמתוחכמות ביותר שנראו אי פעם באירועי ספורט. כל שמונת האצטדיונים מקושרים לחדר בקרה מרכזי אחד כאשר בכל אצטדיון קיימת פלטפורמה דיגיטלית עצמאית המאפשרת לגורמים הרלוונטיים ולבעלי התפקידים להתחקות אחר כל אירוע בכל אתר ואתר, ולהבטיח את הבטיחות במתקנים.

 
תמונה - SPF

"האתגר המרכזי של הפרויקט היה לשלב מספר מרבי של עמדות מפעיל בעקבות העקמומיות של קיר הווידאו הענק, מבלי לפגוע בארגונומיה וביעילות של כל עמדה", אומר אלברט איסארט מנהל המכירות ואחד מבעלי SPF.

קוור: "החלל הראשי מורכב מ-75 עמדות מפעיל המחולקות לשלושה אזורים שונים כאשר כל אזור עם קונסולות ELITE שעוצבו בהתאמה אישית לכמות הציוד והמסכים. כל זאת תוך שמירה על אחידות ושפה עיצובית אחת והכל מצויד בתאורת LED למיתוג והתמצאות. לפרויקט זה סופקו כ-100 כסאות 24/7 לכל עמדות המפעיל ולחדרי המצב השונים". 

 
מימין - חווייר איזארט, ברוך קוור מנכ"ל אופליס גלובל, פז קוור ואלברט איזארט. האחים איזארט שותפים ובעלים של חברת SPF

"בצמוד למרכז הפיקוד הוקמו חדרי דיונים בהם הותקנו שולחנות ל'פגישות מצב' שוטפות, מסדרת ELITE MEET. שולחנות אלה מצוידים בקופסאות חיבורים, חשמל ותקשורת אשר תומכים במגוון משימות. מחדרי מצב אלה יש גישה למרפסת ממנה ניתן לראות את חדר הבקרה הראשי ואת קיר הווידאו". 

תמונה - SPF
תמונה - SPF

קוור מסכם: "הטמענו ציוד רב של SPF בישראל באתרים אסטרטגיים כגון שדה התעופה תמנע רמון, משטרת ישראל, קצא"א, מקורות, מוקדים מוניציפליים עצומים כגון ראשון ציון, תל אביב ומעלה אדומים, משרדי ממשלה שונים, חברות סייבר וגופים ביטחוניים נוספים והפרויקט הזה הוא חותמת לכך שאנחנו מייצגים יצרנית שנבחרה לספק שירותים לאחד מהאירועים המורכבים והחשובים בעולם". 

אודות SPF

SPF היא חברה ספרדית משפחתית אשר מתמחה בתכנון וייצור של קונסולות וריהוט טכני לחדרי בקרה ושליטה, מוקדי ביטחון, עמדות מפעיל לחמ"לים ומשל"טים, מרכזי תנועה, אנרגיה, סייבר ותעופה ועוד'.

החברה בעלת למעלה מ 40 שנות ניסיון של תכנון וייצור קונסולות וריהוט טכני עם נוכחות דומיננטית גם בתחומי הדאטה סנטר; קיימים למעלה מ-200 מרכזי בקרה ודאטה סנטר בינלאומיים אשר מצוידים בהצלחה רבה בפתרונות היצרנית. 

בישראל מיוצגת היצרנית על ידי אופליס גלובל מזה שנים רבות, אשר מטמיעה את פתרונות SPF במגוון חדרי בקרה ושליטה, מוקדי ביטחון, עמדות מפעיל לחמ"לים ומשל"טים, מרכזי תנועה, אנרגיה, סייבר, תעופה ועוד. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG