אחד הכוכבים הבולטים של לנובו בתחום הוידאו קונפרנס אשר תוכנן לתמוך בחזון פעילות החברה באמצעות אספקת מענה להטמעת ניהול ותחזוקת ציוד בפשטות המותאמת לצוותי ה IT הארגוניים הוא ה Think smart manager. 

ישנם מספר ממדים בולטים אשר משפיעים על מקבלי ההחלטות הניצבים בפני הצטיידות עבור חדרי הישיבות. למשל, אחד מתוך שלושה מנהלי IT הצהיר שכלי הניהול והאפשרות להטמיע ציוד מגוון ורב מבחינה מספרית מהווים אתגר לא פשוט. 

מעקב וניטור אחר חדרי הישיבות, גורמים ל"כאבי ראש" ללא הכלים הנכונים. מחלקת ה IT מחפשת פתרונות קלים להטמעה ותפעול, כאלה שיציבו לה כמה שפחות אתגרים טכניים. על מנת לספק מענה לצורך זה, השקנו את ה ThinkSmart manager.  

ה ThinkSmart manager הינו כלי ניהול מבוסס SaaS אשר מופעל ומנוהל על ידי מסך בקרה אחד, דבר שמקל ומפשט את התהליך עבור אנשי ה IT. הכלי מסייע לצוותים למקד את המשאבים שלהם, בעיקר הזמן עבור משימות קריטיות יותר, ובו זמנית מאפשר להם ליטול יוזמה ולפתור תקלות של צוותי הארגון השונים. 

תמונה - לנובו

בגרסתו החדשה של ה ThinkSmart manager- 2.0, שהושקה לאחרונה, כולל ה ThinkSmart manager בין היתר את התכונות הבאות: מאפייני ניהול וניטור משופרים לצד תכניות מדורגות ומודולריות לרמות משופרות של אינטגרציה, בקרה וניתוח נתונים. 

תמיכה בפרישה ארגונית, הן בקמפוסים והן באתרים מסונפים- צוותי ה IT מקבלים כלי ניהול, הגדרה וקנפוג, עם יכולות עדכון ופתרון בעיות, והכל מרחוק, בדיוק כמו שצוות IT צריך לפעול.

בנוסף מאפשר ה ThinkSmart manager בגרסתו החדשה נטרול כניסות USB לא רצויות בהגדרה פשוטה. שינוי הגדרות ברירת מחדל, הגדרה והתקנת Teams Rooms מרחוק ואפילו קבלת התראות בזמן אמת על נושאים קריטיים עוד לפני שהמשתמשים מגלים שמשהו לא תקין. 

הכלי מסופק בחינם בגרסת הבייסיק, עם מוצרי ה ThinkSmart  מבית לנובו לרבות ה ה ThinkSmart Core, ה ThinkSmart Hub. ו ה ThinkSmart Tiny. גם המוצרים המשלימים של לנובו נהנים מתמיכה מלאה. משתמשי ה ThinkSmart Cam  וה    ThinkSmart Soundbar  יכולים ליישם את גרסת הבייסיק ובחינם. 

אותם ארגונים המחפשים כלים בעלי תכונות רחבות יותר בניהול המוצרים יכולים לרכוש את גרסת הפרימיום בעלות סמלית פר שנה וליהנות גם מביצוע הפעלה מחדש במספר רב של מכשירים, קבלת הודעות דחיפה בקשר להתקנים באמצעות היישום למכשירים ניידים, הטמעה של תוכנות צד שלישי כדוגמת ה Sync של לוג'יטק לניהול קושחת ה Rally MeetUp, ובנוסף, תמיכה רחבה בפלטפורמת ה   vPRO של אינטל עבור ניהול מרוחק מבוסס BIOS. 

אתם מוזמנים לקבל פרטים נוזפים אודות ה ה ThinkSmart manager.מנציגי בנדא ולנובו. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG