לפני כשלושים שנה נוסדה טיפי לינק ומאז חוללה מהפיכות רבות בשוק ציוד התקשורת הביתי והמקצועי. היצרנית נחשבת למותג התקשורת הנמכר ביותר בעולם בתחום הריטייל והיא משווקת על ידי בנדא מגנטיקס בישראל מעל ל 15 שנה. 

בשנים האחרונות בנדא מגנטיק וספקיות הסלולר והאינטרנט בישראל, עובדות בשיתוף פעולה נרחב עם מוצרי TP-Link השונים. זה לא קורה סתם. ל TP-Link מגוון פתרונות רחב ביותר, החל ממתאמי USB פשוטים למחשב ועד למערכות מגדילי טווח בטכנולוגיית mesh המיועדת למשתמש הביתי. 

עבור השוק המקצועי יש ל TP-Link סל פתרונות ייעודי ומתקדם כמו למשל משפחת המוצרים של OMADA המספקת פתרונות תקשורת המנוהלים הן בשרתים המקומיים והן בענן. מוצרי TP-Link כוללים מודמים התומכים בפרופיל DSL בפרופיל 35b, נתבים אלחוטיים בתקנים מתקדמים, נתבים סלולריים, מגדילי טווח אלחוטים, מגוון מתגים ועוד. 

בנוסף TP-Link מייצרת מצלמות IP אלחוטיות, מתאמי רשת על חשמל ולאחרונה נכנסה היצרנית לתחום הבית החכם עם נורות ושקעים חכמים. 

תקשורת אלחוטית צוברת תאוצה בעשור האחרון הן בארגונים, באזורי בילוי וקמפוסים. פתרונות תקשורת לשטחים גדולים עלולים להיות יקרים אולם ל TP-Link פתרונות מעולים הן באיכות והן בעלות והיא מציעה מענה מקצה לקצה החל מאקסס פוינט (חיצוני ופנימי), מתגים מנוהלים, נתבים מקצועיים, ועד לשרתי ניהול המתממשקים לציוד הנוסף ומנהלים את רשת התקשורת הארגונית מרחוק. 

הכל על גבי האינטרנט

החל מה Xbox או הטלוויזיה החכמה, מגבר השמע, השואב מכונת הכביסה, המקרר ומצלמות האבטחה. עבור כל אלה השיקה TP-Link את המותג DECO אשר עובד גם הוא בטכנולוגיית mesh והוא הפתרון המושלם להגדלת טווח הקליטה בבית. באמצעות האפליקציה הייעודית ניתן לשלוט על הרשת בכל זמן ומכל מקום בעולם, החל מחסימת משתמשים ועד לחסימת אתרים ספציפיים והגבלת זמני גלישה ואפילו תעדוף מכשירים אשר דורשים רוחב פס גבוה. 

המציאות של עבודה ולמידה מרחוק יצרה ביקוש אדיר לקליטת הרשת בכל אזורי הבית. גם עבור אתגר זה יצרה TP-Link פתרון שדואג להעברת התקשורת בצורה חלקה ללא השהיות וקטיעות וידאו. 

לפני כשנה השיקה TP-Link את סדרת הWi-Fi6  שלה העובדת בתקן AX. פתרונות לדור החדש – מהיר יותר, יציב יותר ועם יכולת לחבר הרבה יותר משתמשים בו זמנית (כמעט פי 10). גם נתבי Gaming הושקו לאחרונה והם בעלי חיבור קווי במהירות 2.5Ghz וחיבור אלחוטי לצד 8 אנטנות להשגת טווח קליטה מקסימלי. 

 

תמונה ראשית - TP-Link

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG