חברת ADATA, יצרנית מובילה של מודולי DRAM בעלי ביצועים גבוהים, כונני אחסון, אביזרים ניידים, מוצרי גיימינג ופתרונות טכנולוגיים, מכריזה היום על סדרת כונני ה-SSD החדשה LEGEND 960. עם הופעת ה-Web 3.0 והדגש הרב על העולם הווירטואלי, סדרת LEGEND 960 החדשה מספקת רמה חדשה של ביצועים עבור יישומי עיצוב מתקדמים, כגון אנימציה תלת מימדית, עיצוב משחקים, אמנות וירטואלית ועוד.

קרדיט תמונות בכתבה - ADATA

יצירתיות בלתי מוגבלת

כונן ה-ADATA LEGEND 960 מעניק למשתמשים שדרוג משמעותי בביצועים עם מהירויות קריאה וכתיבה עוקבות של 7,400/6,800MB לשנייה, והוא תואם ל-NVMe 1.4. זה הופך אותו למהיר עד פי 4 מאשר PCIe Gen3 SSD סטנדרטי. יתרה מכך, הוא תומך בפלטפורמות העדכניות ביותר של Intel ו-AMD, מחשבים שולחניים ומחשבים ניידים, כולל מחשבים ניידים מאושרים Intel® Evo™, והוא תואם לאחור עם PCIe 3.0 לנוחות מירבית.

עבוד ושחק ללא דאגה

ה-LEGEND 960 תומך ב-PCIe 4.0 ועובד עם קונסולות PS5 כאחסון מורחב עבור קיבולות גבוהות יותר (עד 4TB). לא רק שהגודל שלו תואם את עיצוב החריצים, הוא גם מספק משחק חלק וללא עיכוב. ה-LEGEND 960 מגיע עם SLC Caching ו-DRAM Cache Buffer עבור יתרונות בטעינת המערכות ושמירה במטמון. הוא כולל קריאה/כתיבה אקראית של K4 של עד 750K/630K IOPS לריבוי משימות חלק יותר. בנוסף, עם LDPC (Low Density Parity Check Code) והצפנת AES 256-bit, המשתמשים יכולים להיות בטוחים שהנתונים שלהם נשארים מדויקים ומאובטחים. ה-LEGEND 960 עבר אימות ובדיקות קפדניות כדי להבטיח אמינות. אם זה לא מספיק, הוא גם מגיע מגובה באחריות של 5 שנים.

סדרת כונני LEGEND 960 יגיעו לישראל עד סוף שנה, מחירם טרם נקבע.

 

אודות ADATA – מחדשים את העתיד

ADATA Technology הינה הספקית השנייה בגודלה בעולם לפיתוח וייצור מודולי זיכרון DRAM וכונני SSD, והיא מדורגת בין 25 המותגים הבינלאומיים המובילים מטייוואן, ומחזיקה בלמעלה מ-500 פטנטים הקשורים לזיכרון ואחסון. קווי המוצרים העיקריים של ADATA כוללים מודולי זיכרון, כונני פלאש מסוג USB, כרטיסי זיכרון, כונני SSD וכוננים קשיחים ניידים. עם מחויבות לספק חדשנות, איכות וביצועים, מוצרי ADATA זכו לשבחים ופרסים בינלאומיים, כולל iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice & Excellence Taiwan. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.adata.com.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG