יותר מ-50 כותרים זמינים למשחק מיידי של בעלי טלוויזיות חכמות חדשות וקיימות של LG עם מערכת ההפעלה  webOS 5.0 ומעלה בצפון אמריקה ואירופה

LG משתפת פעולה עם Google Stadia כדי להציע שלושה חודשי גישה1 ל-Stadia Pro לבעלי טלוויזיות חכמות של LG (חדשות וקיימות). מבצע קידום המכירות לזמן מוגבל יחול על טלוויזיות 2LG עם מערכת ההפעלה webOS 5.0 ומעלה. המבצע כולל עשרים ושתיים מדינות3 בהן Stadia, פלטפורמת המשחקים בענן של גוגל, זמינה כעת.

בעלי טלוויזיות LG הנרשמים למנוי החינמי של Stadia Pro מקבלים גישה מיידית ליותר מחמישים משחקים, לצד כותרים חדשים המתווספים מדי חודש, כמו גם הנחות ייחודיות על משחקים ותכנים נוספים המוצעים. Stadia Pro תומכת בגרפיקה של עד HDR 4K, קצב משחק של 60 תמונות לשניה (FPS) וצליל סראונד 5.1 סוחף. הנתונים האלה הופכים את טלוויזיות חכמות של LG לבחירה מושלמת לחובבי משחקים המחפשים אחר חווית גיימינג אולטימטיבית – מבלי לרכוש קונסולה או מחשב משחקים יקרים.

חנות Stadia כוללת גם למעלה מ-250 משחקים פופולריים הזמינים לקנייה, כולל Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin's Creed: Valhalla, Hitman 3, Baldur's Gate 3 וכן גישה לרשימה הולכת וגדלה של משחקים והדגמות בחינם. כל המשחקים ניתנים להפעלה בעזרת לא יותר מבקר תואם בלבד: אין צורך בהורדות או התקנות של משחקים.

ההתחברות לתוכנית החינמית של Stadia Pro מהירה וקלה: בעלי טלוויזיות חכמות של LG, יכולים ללחוץ על הצעת Stadia Pro בחנות התוכן של LG. בנוסף, בשלב זה, הם מתבקשים לסרוק קוד QR כדי להתחיל את תהליך המימוש ולקבל קוד ייחודי באמצעות הטלפון4.

 

טלוויזיות LG OLED הן בחירה אידיאלית למשחק יריות בגוף ראשון, כותרי אסטרטגיה בזמן אמת ומשחקי מרוץ. זאת, בזכות איכות תמונה ללא רבב, צבעים שחורים עמוקים וצבעים מדויקים המופקים באמצעות מיליוני פיקסלים מוארים עצמאית. זמן תגובה מהיר במיוחד של מסכי LG OLED, העומד על 0.1 מילי שנייה והשהיית קלט נמוכה במיוחד ללא אובדן איכות תמונה, מעניקים לגיימרים את היתרון הנדרש להם כדי לנצח בכל משחק.

 

  • המבצע זמין למנויי Stadia Pro חדשים. נדרש אמצעי תשלום תקף כדי להירשם, אך לא יתבצע חיוב במהלך שלושת החודשים הראשונים וניתן לבטל אותו בכל עת – עליך לבטל לפני תום התקופה של שלושת החודשים או שתחויב עבור החודש הרביעי. כדי לנהל את המנוי שלך, בקר בכתובת g.co/stadia/subscriptions.
  • רשימה מלאה של דגמי טלוויזיה תואמים ניתן למצוא כאן
  • Google Stadia זמין כעת בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, אוסטריה, ספרד, שבדיה, שוויץ, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, בלגיה, אירלנד, הולנד, פולין, פורטוגל, צ'כיה, סלובקיה, רומניה והונגריה
  • המבצע ניתן למימוש מ-3 באוגוסט 2022 עד 31 בינואר 2023. מועד אחרון להצטרפות למבצע המנוי החינמי של Stadia Pro יכול להשתנות. בכפוף לתנאים. מומלץ לעיין באתר האינטרנט הרשמי של LG לפרטים נוספים.

 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG