בינואר האחרון הכריזה MMD, המפיצה המורשית של מותג מסכי פיליפס (Philips), על מסך מחשב קעור בגודל 40 אינטש  ברזולוציה של UHD 4K. דגם זה – BDM4037UW – הוא מסך 4K הקעור הגדול בעולם המוצע כיום בשוק.

עמרי לוין, נציג MMD בישראל חשף בפנינו את המסך החדש במהלך תערוכת ISE השנתית באמסטרדם:

המסך מציג רזולוציה של 3840×2160 ומצויד בנוסף בטכנולוגיה חדישה ליישור אנכי שמניבה ניגודיות ברמה גבוהה יותר, המפיקה צבעים עשירים וחדים יותר. טכנולוגיה לניהול פיקסלים מאפשרת צפייה בזוויות רחבות של 178/178 מעלות. המסך תומך בסולם צבעים רחב יותר – 85% מסולם NTSC, בהשוואה לרמה של 72% במסכים רגילים. לדברי החברה הדבר גורם לכך כי האובייקטים נראים דומים יותר למציאות, צבעי אדום, ירוק וכחול עשירים וטבעיים יותר. טכנולוגיה זו – Ultra-Wide Color, מבוססת על תוסף חומרה חדיש ולא על תוסף תוכנה, כפי שמקובל במסכים אחרים.

אחת האטרקציות המעניינות של המסך החדש היא טכנולוגיית MultiView המאפשרת תצוגת מידע מארבעה מקורות שונים במסך אחד כאשר החלונות ניתנים לתצוגה בשתי תצורות:
● חלונות נפרדים, אחד בסמיכות לשני, תצורה יעילה לחדרי בקרה או כתחליף לנוהג הנפוץ להשתמש במספר מסכים בשולחן אחד.
● חלונות האחד בתוך השני, תצורה שמאפשרת ליצור חלון מרכזי ובתוכו חלונות קטנים יותר, בהתאמה לצרכי המשתמש.

המסך החדש מיועד לסביבות עבודה מקצועיות: יישומי CAD, אפליקציות 3D, חדרי עסקאות, משתמשי Excel כבדים, חדרי שליטה ובקרה ועוד והוא ישווק בישראל החל מחודש מרץ 2017 בתג מחיר של 4,600 שקלים כולל מע"מ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG