הבר המיועד לשיחות וועידה מבטיח הגנה טובה יותר על פרטיות המשתמשים וקבלת עדכוני אבטחה לאורך זמן רב יותר.

קרדיט: AudioCodes

עבור מי שלא עוקב אחרי כל הגרסאות השונות של מערכת ההפעלה אנדרואיד, המספרים השונים אולי לא אומרים הרבה, אבל אנדרואיד 12 מבטיחה שינוי משמעותי בכל מה שקשור לפרטיות ואבטחה.

מכיוון שציוד וועידה בדרך כלל מחובר לאינטרנט באופן קבוע וכולל מצלמות ומיקרופונים שמגיעים לטווח רחב מאוד, קל להבין מדוע הידיעה על שחרור קוליבריישן בר ראשון שמבוסס על אנדרואיד 12 היא חדשה משמחת.

 מעבר לכך, באודיוקודס מבטיחים עדכוני אבטחה לאורך זמן ארוך יותר (באופן דומה למהלך אותו ביצעה סמסונג, עוד חברה שהמכשירים שלה מזוהים באופן כמעט בלעדי עם אנדרואיד).

לדגם החדש ושמו AudioCodes RXV-81 מצטרף גם טאבלט נלווה אופציונלי לחדרי וועידה בשם RX-PAD שהושק גם הוא ופאנל בשם הלא מאוד מפתיע RX-Panel שיושק בקרוב… לכל אלו יצטרפו הדגמים הבאים של הטלפונים השולחנים לשיחות וועידה, כולם עם תמיכה מובנית ב-Microsoft Teams.

כל המדיה שעוברת דרך הבר מוצפנת בתקני אבטחה מתקדמים, TLS ו-AES256 עם תעודת אבטחה מובנית

מבחינת המפרט הטכני של הבר, תוכלו למצוא מערך של 6 מיקרופונים עם טווח קליטה של 4.5 מטר, מצלמת ePTZ מתכוננת עליונה עם 5x זום, צילום היקפי של 110 מעלות ורמקול מובנה בעוצמה של 10W (מעל ומעבר למה שצריך בשיחות וועידה).

לאלו מצטרפים מחברי USB 2 ו-3 התומכים ברוב ציוד התקשורת המאוחדת (UC) בשוק וחיבור למחשבי PC, כמו גם יציאת HDMI למסך חיצוני.

ה-Bluetooth המובנה מיועד לשליטה מרחוק ומסוגל להתחבר לפאנל ולפאד של AudioCodes, או פשוט לשלט המגיע עם היחידה.

מי שרוצה להגיע להגדרות הניהול המתקדמות יכול לעשות זאת דרך לוח הבקרה של Microsoft Teams או ממשק הפקודות הקוליות של AudioCodes  עצמה, OVOC.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG