במקום שלט עשוי עץ ו/או פח, שלט דיגיטלי נייד (תמונה: Armagard)

 

ארמה-גארד (Armagard), המתמחה בייצור של מארזי הגנה עבור מכשור דיגיטלי לשימוש ציבורי – החל במחשבים וכלה במסכי תצוגה ושילוט דיגיטלי – הכריזה על DigiStopper: מארז נייד המאפשר הצבת שילוט דיגיטלי ללא צורך בחיבור לחשמל בכניסה למקומות מסחריים לצורך פרסום ממוקד.

הפתרון החדש מוצע לשימוש במקום לוחות מודעות מסורתיים המורכבים מעץ ו/או פח. זהו פתרון קל לניוד שכמובן, בזכות השימוש בשילוט דיגיטלי, יכול להציג בכל עת נתונה תוכן מוגדר לפי בחירה, כשהתחלופה מתבצעת בקלות בלי הכנות מיוחדות מעבר לעיצוב המודעה.

כאמור DigiStopper מיועד להצבה בכניסה לחנויות או להצבה באזורים בהם יש תעבורת לקוחות רבה, והוא חסין לפגעי מזג אוויר עם תמיכה בתקן IP56. המסגרת בצורת A מכילה שני מסכי 43 אינץ' שמציעה בהירות של 700 עד 1,000 ניט, והסוללה הפנימית אמורה להציע עד 14 שעות עבודה – די והותר ליום פעילות עמוס. המוצר מאפשר גם חיבור לחשמל כדי לאפשר בהירות גבוהה במיוחד של 2,500 ניט עבור שימוש באזורים בהם יש אור שמש ישירה וחזקה – בטמפרטורה סביבתית של עד 40 מעלות.

"רצינו לספק לעסקים פתרון ידידותי למשתמש ונגיש לצורך הצבת שילוט דיגיטלי על מדרכות. תפעול ללא צורך בכבלים מקל על המשתמשים למקם את השלט בכל בוקר, להזיז אותו במשך היום, ולהבטיח שהקידומים שלהם ייראו בידי מספר רב ככל האפשר של לקוחות", אמר מארק ניל, מנהל השיווק של ארמה-גארד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG