להגדיר מחדש את חוויית הצפייה עם LS500 Laser Projection TV (תמונה: Epson)

 

אפסון (Epson) הכריזה על פתרון תצוגה חדש בשם LS500 Laser Projection TV המשלב בין מקרן טווח קצר, לבין מסך בגודל של 100 או 120 אינץ' המציע דחיית אורות 'סביבתיים', והתמקדות מלאה בהקרנה עצמה, על ידי שימוש בשכבת טכנולוגיה אופטית ייעודית וייחודית.

המערכת תומכת בהצגת תכני 4K HDR בקצב רענון מלא של 60 הרץ, עם תמיכה ב-HDMI 2.0 ומצויידת ברוחב פס של 18 גיגה-ביט/לשנייה להעברת נתונים. הפתרון הכולל מבוסס על מערכת ההפעלה Android TV של גוגל (Google) והוא מגיע עם שלט רחוק פשוט למדי שכולל גם מיקרופון לשימוש באמצעות פקודות קוליות או לביצוע חיפושים באמצעות העוזרת האישית Google Assistant.

לפי החברה המקרן, המבוסס טכנולוגיית 3LCD באבחנה של 4K, מציע ניגודיות דינמית של 2,500,000:1, וכולל יכולת עיבוד HDR מתקדמת במטרה להציג שחורים עמוקים במיוחד וצבעים מלאי חיים בתמונה בהירה, צבעונית וחדה בסביבות צפייה מגוונים.

"LS500 Laser Projection TV היא מערכת המגדירה מחדש את חוויית הטלוויזיה המסורתית בכך שהיא מציעה תצוגה אופפת בגודל של עד 120 אינץ'. בין אם אתם צופים באירוע ספורט בשידור חי, מזרימים את הסדרה האהובה עליכם, משחקים עם קונסולה מהדור הכי מעודכן או פשוט באמצע הסרט הכי חם, LS500 Laser Projection TV החדשה פשוט תהמם אתכם", אמר רודריגו קטלן, מנהל מוצר בכיר בתחום המקרנים באפסון.

הטלוויזיה/מקרן החדשים יהיו זמינים בפועל ברבעון הראשון של 2020 במחירים של 4,999 ו-5,999 דולרים בהתאם לגודל המסך.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG