עם הכניסה לעידן הדיגיטלי יש עוד הרבה מה ללמוד, אנדריאה וארונה, מנהלת DSE

 

כששואלים את אנדריאה וארונה על מה היא עובדת כרגע, התשובה היא שמלבד כמה הכנות אחרונות לתערוכת Digital Signage Expo (DSE) 2019, שתיערך בין ה-26 ל-29 במרץ בלאס-וגאס, היא כבר שקועה עמוק בהכנות לתערוכת DSE 2020. "בתעשיית התערוכות, אתה תמיד מקדים את כולם בשנה", היא אומרת.

בריאיון לאתר Commercial Integrator מספרת וארונה כי לא תכננה להיות מנהלת תערוכה בתחום ה-AV. היא הגיעה לתחום כמעט במקרה, לאחר התפוצצות בועת הנדל"ן בארה"ב ב-2008, שגרמה לה להבין שהתחום הזה קשוח משחשבה. היא הצטרפה לאביה, אנג'לו וארונה, וגיסה, כריס גיבס, בחברת Exponation, המנהלת את התערוכה, עד שלפני 5 שנים קודמה לתפקידה הנוכחי כמנהלת התערוכה.

"אני לא חייבת לצלול עמוק לתוך ההיבטים ההנדסיים", היא אומרת על רמת ההבנה שלה בתחום. "אני פשוט שואלת המון שאלות ומנסה להחכים. אני קוראת המון מאמרים ומקשיבה לפודקאסטים רבים. אנחנו רואים בעצמנו שדכנים, אז עלינו לדעת איך לדבר עם משתמשים ואינטגרטורים על הצרכים שלהם, ואז לדבר עם המציגים על מה שהקהל שלנו רוצה ומה הוא מחפש לקנות. העיקר הוא לכנס את כולם תחת קורת גג אחת ולסייע להם לעשות עסקים".

בתערוכה הקרובה צפויות להציג כ-200 חברות לכ-4,000 מבקרים, כאשר הקהל מורכב ברובו דווקא ממשתמשים שמהווים כ-40% מכלל המבקרים, לאחר מכן אינטגרטורים (35%) והיתר מתחלק בין אנשי שיווק ונציגי מותגים.

הכוונות ותובנות

"האתגר הגדול ביותר שלנו הוא להשיג את המשתתפים הנכונים לתערוכה, להפיק תוכנית אירוע ברמה עולמית כדי שהם יהיו מרוצים ולמשוך מציגים נוספים", אומרת וארונה. "אנחנו משווקים ל-20 שווקים ורטיקליים. אנחנו חייבים לדעת איך מדברים לקמעונאים, אינגרטורים ויצרנים".

וארונה מציינת כי התערוכה הקרובה תכלול בין היתר תיאטרון ניסיוני עם הופעות של אמני מציאות מדומה, סדנאות הכשרה של יצרניות ציוד, סדנת תוכן לאינטגרטורים שרוצים להיכנס לתחום יצירת התוכן ועוד. היא מוסיפה כי מחצית משטחי התצוגה ל-2020 צפויים להימכר כבר במהלך התערוכה החודש.

אחרי עשור של מעורבות בתערוכה, לוארונה יש גם תובנות על התעשייה "תמיד יש דברים חדשים בכל שנה. התערוכה הראשונה נקראה בכלל 'תערוכת הקמעונאות הדיגיטלית' – אז כיף לראות איך שילוט דיגיטלי מופיע עכשיו כמעט בכל מקום שניתן לחשוב עליו. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי. התעשייה הזו נמצאת למעשה בשלבי הינקות, אולי בגיל העשרה לכל היותר. יש לנו דרך ארוכה לעשות", היא סיכמה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG