לא פחות מ-140 מציגים יתרכזו בשבוע הבא במרכז האירועים והאירוח גיילורד פארק באורלנדו, פלורידה, כדי להציג את פתרונות התקשורת והשיתוף הארגוניים במסגרת כנס Enterprise Connect 2019.

לפי מארגני החברה צפויות במהלך הכנס, שייערך בין ה-18 ל-21 במרץ, למעלה מ-100 הכרזות חדשות על מוצרים, שירותים ופתרונות שמיועדים לספק את הצרכים של הארגונים בשני ההיבטים הללו, שנחשבים לשניים מהתחומים החשובים ביותר כיום בשילוב של תעשיית ה-AV אל תוך עולם ה-IT.

כך למשל אמורה סיסקו (Cisco) להציג שיפורים בפתרונות הקשורים בפלטפורמת Cisco Collaboration אשר מסייעים להסתיר את הטכנולוגיה כדי לספק כלים נקיים וקלים לשימוש שמשפרים את הפרודוקטיביות והיעילות הקבוצתית. לוג'יטק תציג את הפתרון החדש שלה Logitech Tap לקראת תחילת הפצתו בארצות הברית. דולבי (Dolby) תספק תצוגה של Dolby Voice Room, פתרון גמיש עבור וועידות וידאו. קרסטרון (Crestron) לעומתה תציג את פלטפורמת הענן שלה XiO Cloud לצד פורטפוליו הבניין החכם שעוזר לפריסת טכנולוגיה מודרנית במקומות העבודה עם תמיכה ב-IT שמספק את התובנות והמידע למקבלי ההחלטות. וזה רק על קצה המזלג.

"לאולם התצוגה יש תפקיד חשוב בכך שהוא מספק למבקרים מבט ממקור ראשון על הטכנולוגיה ועל הפתרונות החדשים שמשפיעים על התעשייה שלנו. אנחנו נרגשים לספק חלל פרודוקטיבי למבקרים ליצירת קשרים עם המציגים וכדי לראות מקרוב את המוצרים והשירותים שיוכלו להניע את הארגונים שלהם קדימה", אמר אריק קראפף, מנכ"ל התערוכה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG