מכשיר שמבצע "צילום רנטגן" מדויק ומפורט של הכבילה והחיבורים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר הוא נכס יקר ערך לחברות אינטגרציה, אך לא רק! הגיע הזמן שאנשי ה IT וה AV הארגוניים ידרשו שימוש בכלים מקצועיים עם סיום כל התקנה באתריהם. כלים שמהווים חותמת לתקינות הפרויקט בעת מסירתו. הרווח כפול; הן למתקינים והן ללקוחות הקצה והוא מתבטא בממדים שונים החל מחיסכון ניכר בזמן, שקט נפשי מרבי ומינימום תקלות בעתיד. במילים פשוטות – פתרון מנצח. תוסיפו לזה עלות שאינה פאקטור ואין פלא שבכל העולם כבר נעזרים בפתרונות של MSolutions 

אלירן תורן Media Solutions
אלירן תורן, מנכ"ל MSolutions

ככל שהטכנולוגיות הולכות ומשתכללות, והן הולכות ומשתכללות בקצב שרק משתכלל, גדל גם הסיכוי לתקלות. התקנה לא נכונה, ואפילו התקנה נכונה אבל לא מושלמת, מייצרת נקודות כשל. כך למשל כל כבל HDMI, מטבעו, מהווה מקור לפורענות אפשרית בגלל הרגישות שלו. איך בכל זאת אפשר להשלים התקנה של ציוד AV בלי לדאוג? בעזרת אחד הכלים היותר יעילים שפותחו בארץ, הטסטר של MSolutions.

איך עובד הטסטר? למי מומלץ להצטייד במכשיר הידידותי והלא יקר? מהו הערך המוסף של MSolutions ואילו פתרונות נוספים היא מציעה? מיד התשובות לכל השאלות וגם תחזית לעתיד.

MS-TestPro HDBaseT Tester - הפתרון שהוא גם מהפכה

בעולם, וגם בישראל כמובן, פועלות שלל חברות אינטגרציה. חלקן גדולות, חלקן גדולות מאוד ויש גם אינטגרטורים עצמאיים וניידים. המכנה המשותף של כולם כולל כולם הוא הרצון לסיים כל התקנה ולדעת בוודאות שכל הציוד עובד. זמן שווה כסף וכולנו חייבים להמשיך למשימה הבאה. 

בהקשר זה כדאי ללקוח הסופי לדעת שגם אחרי חיבור מלא של כלל המוצרים וצפייה בתמונה, המתקינים לא יכולים להיות רגועים לגמרי, לא באמת. עדיין ייתכן שיש נקודת כשל שתבוא לידי ביטוי ביממה או בשבוע הקרובים. במצב כזה האינטגרטור יאלץ לחזור לזירה ולבזבז זמן יקר מאוד (שלו ושלכם) על איתור התקלה, לרוב בשיטה של ניסוי וטעייה עם לא מעט תהיות ומתח. בנוסף לפגיעה ברווחיות, ישנה מבוכה מול לקוח הקצה וגם פגיעה במוניטין של אותה חברת אינטגרציה. 

אריאל מרקוס Media Solutions
אריאל מרקוס, CTO ב MSolutions

יוצאים רק בירוק

עם ה-MS-TestPro HDBaseT Tester של MSolutions התרחיש הנ"ל הופך לנחלת העבר. האינטגרטורים מגיעים ללקוח, פורסים את כל הכבלים, מחברים את הציוד, לוחצים, מפעילים את הטסטר – ומקבלים מיד דוח מפורט ומדויק לגבי איכות החיבורים והיציבות שלהם. אם יש נקודת כשל, היא תופיע מיד על הצג של הטסטר, והמתקין באופן קל ופשוט יפתור את הבעיה. כשהמסך של הטסטר ירוק, כלומר הכל תקין לחלוטין, האינטגרטור יכול לעזוב את המקום בראש שקט, כשהוא יודע בוודאות שמערכת ה-AV תעבוד בלי תקלות.

בדיקה מדויקת ואמינה של כל הטכנולוגיות הקיימות

לשקט הנפשי יש כמובן ערך עצום עבור כל מתקין ציוד AV, וגם החיסכון בזמן מעצים את התועלת שמקנה הטסטר ואת כדאיות ההשקעה במכשיר.

סיבה טובה נוספת להכיר את ה-MS-TestPro HDBaseT Tester ולהצטייד בו היא היכולת שלו לבחון את כל החיבורים של כל הפתרונות בכל הטכנולוגיות העכשוויות: גם HDMI וגם HDBaseT ולמעשה אפילו IP ניתן לבדוק עם הטסטר ולוודא שהמערכת תעבוד היטב בכל מצב.

בהתאם הטסטר החכם של MSolutions הוא מוצר מומלץ גם לאנשי ה-IT בארגונים השונים. בדיקה תקופתית של כל הציוד הרלוונטי מקדימה תרופה למכה ומונעת תקלות מיותרות ברגעים לא מתאימים – בלי להזדקק לאנשי מקצוע חיצוניים ויקרים, ולמעשה גם עלות הטסטר נמוכה במידה ניכרת בהשוואה לבודקי IP אחרים בשוק.

ממשק ידידותי למשתמשים ודוח מפורט במיוחד

דגש חשוב נוסף מבחינת MSolutions – חברה שהוקמה ב-2016 ע"י שני מהנדסים יוצאי Valens, אלירן תורן ואריאל מרקוס – הוא נוחות השימוש בטסטר (ובאופן כללי השירות והתמיכה לכל לקוח).

הטסטר מגיע עם צג בגודל 3.5 אינץ', ומייצר דוח מפורט מאוד: אילו מערכות נבדקו, מהי איכות השידור, מהו מצב כל אחד ואחד מהמגעים שיש בכל כבל, האם הכבל יעמוד בעומס הצפוי לו, האם כל החיבורים תקינים, האם איכות החיווט תמנע רעשים, עד כמה שינויים במתח החשמלי עלולים לייצר בעיה, ועוד ועוד. 

בזכות הדוח המפורט, שמופק תוך שניות בודדות, האינטגרטורים מקבלים תמונת מצב מלאה – ומכאן ההשוואה של יכולות המכשיר המשוכלל לצילום רנטגן (או, אם תרצו, ליכולת של סופרמן לראות מבעד לחומרים מוצקים).

שלל פרסים - ופידבקים מחמיאים במיוחד

האיכויות המרשימות של הטסטר של MSolutions הובילו להענקת פרסים יוקרתיים רבים לחברה. ביניהם: פרס ה-CEPro ב-2017, The BEST of ISE ב-2018 ועוד באותה שנה ה-BEST OF SHOW בתחום ההתקנה.

פידבקים משמחים אפילו יותר מבחינת תורן ומרקוס הם אלה שמתקבלים מהאינטגרטורים שכבר נעזרים בטסטר. אחת התגובות הנפוצות היא "יש את החיים לפני הטסטר ויש את החיים אחרי הטסטר" בניסוחים שונים, ועוד כדאי לדעת שהמוצר נמכר בשורה ארוכה של מדינות ברחבי העולם וחברות אינטגרציה מהגדולות ביותר שיש עובדות איתו באופן קבוע.

 

תמיכה מלאה ומחויבות מוחלטת לכל לקוח

ה-DNA של MSolutions כולל גם מחויבות מלאה לכל הלקוחות. כך למשל מתקין שמתלונן על תקלה בטסטר יקבל מיד מענה מאנשי התמיכה של החברה, 

מעבר לתמיכה המחויבות המקצועית והתגובה המהירה, MSolutions משדרגת באופן קבוע את היכולות של ה-MS-TestPro HDBaseT – וכל לקוח יכול ליהנות מהשדרוגים שנמצאים בענן של החברה. כך למשל ניתן להתאים את המכשיר לבדיקה גם של כבלי HDMI שמעבירים אותות באיכות  8K(אגב, באולימפיאדה ביפן חלק גדול מהשידורים יהיו באיכות הזו, וההערכה היא שבעתיד הקרוב נראה עוד ועוד גופים שלא מסתפקים ב-4K אלא מעשירים עוד יותר את החוויה של הצופים). 

 

הפתרונות המתקדמים הנוספים של MSolutions

הטסטר הוא מוצר הדגל של MSolutions אבל לא הפתרון היחיד שהיא מציעה. 

הקטלוג ההולך ומתרחב של החברה כולל גם פתרונות הרחקה ל-USB-3 ול-HDMI, כשבאחת ההתקנות הצליחה MSolutions לספק מענה אפקטיבי למרחק של כ 150 מטר  כולל USB. המרחיקים של החברה עובדים עם כל סוגי המצלמות והציוד ומאפשרים יישום נטול Latency או Slow Down ושמירת קצב של 25-30 פריימים בשנייה – בקיצור- איכות שידור מקסימלית גם כאשר הציוד מורחק.

בקטגוריית המצלמות תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לרבות מצלמות PTZ לחדרי דיונים באיכות  K4.  פתרון נוסף לחדרי דיונים ארגוניים הם ה SoundBars All in-one כולל מצלמת K4 שמייצרים סאונד חד ומדויק.

המכשירים מיוצרים בישראל וכוללים אך ורק רכיבים מובחרים כדוגמת הנגדים היפניים בעלי תוחלת חיים מקסימלית. התוצאה בהתאם- הפתרונות של MSoulutions עובדים ועובדים לאורך שנים. 

MSolutions הישראלית מתמודדת בכבוד עם איכות הפתרונות והשירות של ענקיות ה-PRO AV. מוצרי החברה נמכרים באירופה, יפן, דרום קוריאה, דרום אפריקה, אוסטרליה וארה"ב, באמצעות מפיצים גדולים בכל מדינה – ומספקים מקסימום תועלת ותמורה לכסף לעוד ועוד אנשי IT, חברות אינטגרציה ובעיקר משתמשי קצה.

 
MS-4K71-12HBT
MS-HD58-10U-FRONT
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG