מדובר במערכת המיועדת לספק יכולות מתקדמות גם לקבוצות עבודה קטנות, וגם לחזק, בדרך, את דריסת הרגל של החברה בשוק זה

Voice Room של דולבי היא מערכת שיחות וידאו לחדרי ישיבות קטנים וגם צפופים (תמונה: יח"צ)

 

דולבי (Dolby) הכריזה על מערכת שיחות וידאו חדשה אותה היא מייעדת לשימוש בחדרי ישיבות ומפגש קטנים, בהשתתפות מספר מועט של אנשים. לפי החברה, Voice Room היא מערכת שמציעה יכולת להגמיש את המשתנים שלה בהתאם לצרכים של המשתמשים באתו רגע. בנוסף טוענת החברה ש-Voice Room מציעה איכות גבוהה במיוחד של שיחות אודיו/וידאו בתמורה יחסית גבוהה לכסף.

מדובר במערכת קלה להתקנה וחשוב יותר, לפי החברה, קלה לניהול. בדולבי מספרים שהיא יודעת להתאים את עצמה באופן אוטומטי למספר תרחישים, תוך התגברות על בעיות שיכולות לפגוע בפרודוקטיביות של הפגישה, כולל רעשי רקע שיכולים להפריע לשיחה או תצוגת וידאו מוצללת מדי.

"שיתוף העבודה בחדרי מפגש קטנים גדל באופן מעריכי, ומכיוון שכך עסקים דורשים פתרון פשוט לניהול שגם מספק חוויה משכנעת למשתמשי הקצה. דולבי ממוקמת היטב כדי לענות על כך, בזכות המומחיות שלה באספקת חוויות אודיו ויזואליות מרהיבות בקולנוע, בבית, בתנועה, ועכשיו גם בעבודה", אמרה בהכרזה רופאם ג'אין, מנהלת תחום תעשייה בחברת המחקר והייעוץ פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan).

החלק המרכזי של הפתרון הוא  Dolby Conference Phone שמעבר לאיכות שיחת הוידאו הוא משמש גם כמרכז בקרה לצורך ביצוע שיחות וידאו עם ממשק משתמש קל להגדרה ותפעול. אליו אפשר לחבר מודולים נוספים כדי לשפר את איכות השיחה כמו Dolby Voice Camera וכן Dolby Voice Hub. לטענת החברה מדובר בפתרון שניתן להכנה לעבודה שוטפת תוך פחות מרבע שעה של עבודה.

באופן אוטומטי ורציף

המערכת אמורה לסרוק באופן רציף את הקולות בחדר המפגש כדי לבצע הפרדה בין הדוברים לבין רעשי רקע, לבטל מתוך השמע רעשים קבועים בחדרי ישיבות שיכולים, לדוגמא, לנבוע ממערכת האוורור של מקרנים, וכן לשפר את איכות ועוצמת הקול של משתמשים שנמצאים במרחק מה מהרכזת, או שמדברים באופן טבעי בקול חלש. בהיבט של הוידאו תומכת המערכת ב-HDR והיא יכולה לשנות זוויות כדי להציג את כל החדר באופן איכותי וברמה זהה, וכן כדי לספק לכל משתתף תמונה מלאה ורלבנטית של חדר הישיבות והפגישה.

"כדי לשפר עוד יותר את חוויות שיתוף הפעולה היינו צריכים לגרום לטכנולוגיה לעבוד קשה יותר. מינפנו את המומחיות שלנו בתחומים כמו לימוד מכונה, הנדסה ותכנון כדי ליצור את Voice Room שבנוי עם היכולת להגמיש את הפתרון לצרכים האנושיים בדרך קלה לשימוש בידי המשתתפים וה-IT", אמר אנדרו בורדר, סגן נשיא, קבוצת העסקים והתקשורת בדולבי.

המערכת אמורה להיות זמינה במהלך האביב הקרוב.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG