הרמקולים כבר בפנים: מצלמת הוועידה HuddleSHOT (תמונה: Vaddio)

 

ואדיו (Vaddio) החלה בהשקת מצלמת הוועידה החדשה שלה HuddleShot המספקת פתרון מוכלל, המשלב אודיו עם עדשה בעלת זווית רחבה במיוחד.

זהו פתרון שימושי במיוחד תודות לניידות היחסית שלו, לצד פשטות התקנה בסגנון חבר והפעל, תפעול קל ביותר, ורמקולים ומיקרופונים מובנים איכותיים. המראה האסתטי שלו, בצבע לבן או שחור, והאפשרות לשליטה מרחוק בוודאי מוסיפים. .

ההתקן מגיע עם שני רמקולים משולבים המעניקים צליל סטריאו מלא ומקיף, וכאמור בצמד מיקרופונים שיכולים לקלוט בבירור את קולות המשתתפים ממרחק של עד ארבעה מטרים. המצלמה קבועה במקומה ומציעה זום 2x בעת שהיא מצלמת באבחנה של 1080p ב-60 הרץ.

ממשק ההגדרות של המצלמה מבוסס על שימוש בדפדפן אינטרנט כדי להקל על ההתקנה ועל התפעול הכולל, בידי מנהלי AV או IT או בידי המשתמשים עצמם, עם יכולת לנהל מרחוק מספר HuddleShot שמוצבים באתרים שונים בו זמנית.

"HuddleShot הוא פתרון המצלמה האידאלי עבור פגישות וידאו לעבודה משותפת מכיוון ששדה הראייה של המצלמה הוא 125 מעלות והיא מאפשרת להכניס את כולם לתמונה, אפילו במתחמים הקטנים ביותר. בנוסף, האיכויות הקוליות עוזרות לשפר את שיתוף הפעולה בשני קצוות השיחה", אמר ג'יי קילבי, מנהל תחום מוצרים בואדיו.

מצלמת הוועידה החדשה תומכת ביישומי ועידות כמו Teams או Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft), ב-WebEx של סיסקו (Xisco), ב-Zoom ועוד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG