חוסך עלויות, חוסך זמן, ומציע תצוגה באיכות גבוהה – FHDQ130 (תמונה: Optoma)

 

"קיימים מספר מחסומים עליהם צריכים להתגבר בשילוב של פתרונות מבוססים אריחי LED, והעלות הכוללת היא בפירוש אחד מהם. לא לכל חברות האינטגרציה יש צוות מספיק מנוסה שניתן לייעד למשך יומיים או שלושה להתקנת תצוגת LED המורכבת מאריחים. אנחנו רוצים שההתקנה תהיה קלה יותר עבור האינטגרטורים כדי שהם יוכלו לאתר יותר הזדמנויות ולא לבזבז זמן על פיתוח התקנות והביצוע שלהן בפועל. אנחנו רואים את הפתרון השלם כדרך להרחיב את השוק ולפשט את מה שקורה מאחורי ובמהלך ההתקנה", כך אמר ג'ון גרודם, מנהל אסטרטגי בכיר בחברת אופטומה (Optoma), במסגרת ראיון שנתן לאתר AVnetwork על פתרון תצוגת ה-LED הענק והמוכלל החדש שהשיקה החברה לאחרונה, FHDQ130.

כפי שכבר סיפרנו כאן ב-AVmaster, מדובר במסך בגודל 130 אינץ' שמציע תצוגת QLED ברזולוציית 1080p. לפי אופטומה זהו פתרון מוכן להתקנה, ישירות מהקופסה, המציע בהירות וחדות גבוהים אשר עוזרים להפיק תמונה איכותית במיוחד. אבל מה שחשוב בעיקר בהיבט של מסך זה, היא המהירות בה אפשר להתקין אותו. החברה מספרת שמדובר בתהליך התקנה קל במיוחד, המורכב משלושה צעדים בלבד שהם חיבור שני חלקי המסך, הצבתו במקום המיועד והשלמת האריחים החסרים במרכז. בחברה טוענים שמדובר בתהליך שלוקח מספר שעות במקום מספר ימים.

גרודם התייחס בדבריו לתגובה אפשרית של האינטגרטורים לפתרון זה כאל משהו אשר עלול למנוע מהם הכנסות, כתוצאה מקלות ההתקנה. הוא טען כי הלקוחות מעוניינים בפתרונות שעלותם מוצדקת, וזה אומר שהאינטגרטורים יוכלו בעצם להשיג בזכות הפחתת העלויות ומהירות ההתקנה, לקוחות רבים יותר, עם מגוון צרכים של התקנות.

בנוסף, FHDQ130 מיועד אמנם בעיקר להתקנות קבועות, איך ניתן להתקין אותו גם על מעמד ממונע כך שאפשר לנייד אותו ברחבי הארגון, לפי הצורך, ובצורה הזו להקטין עוד יותר את עלות הבעלות הכוללת.

"זהו פתרון שמעביר מסר לפיו יש צורך אמיתי בשוק בפישוט מורכבות ההתקנה של קירות LED. נכון להיום מדובר בתהליך מורכב מדי אשר 'מרחיק' לקוחות פוטנציאליים, ואנחנו מנסים להפחית את המורכבות על ידי מחיקת מבני מחיר מורכבים. קלות התקנה, קלות השימוש והניידות של FHDQ130 יפתחו עוד הזדמנויות ורטיקליות לאינטגרטורים תוך התייחסות לצרכים של משתמש הקצה", סיכם גרודם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG