תכירו: Icon 300 – פתרון 4K לחדרי ישיבות קטנים (תמונה: Lifesize)

 

במסגרת תערוכת Enterprise Connect 2019, הציגה לייפסייז (Lifesize) שני פתרונות חדשים בעלי יכולות ועידת וידאו באיכות של 4K ושיתוף תכנים לחדרי ישיבות בכל גודל, ובכל תצורה. לפי החברה מדובר בפתרונות שנועדו לספק תשובה לדרישה ההולכת וגדלה להתקנים לשילוב במרחבי היוועדות – כשלפי חברת מחקרי השוק פרוסט וסליבן
(Frost and Sullivan) רק 2% מתוך מרחבי ההיוועדות שקיימים כיום מצוידים בפתרון וידאו, כשעד 2022 הצפי הוא שחלקם של פתרונות ועידות הווידאו המותקנים במרחבי ההיוועדות בארגונים יגיע ל-70% משוק זה, ולכן חברות מחפשות פתרונות שמציעים קלות תפעול והתקנה וכן תמורה גבוהה לכסף.

"הפגישות כיום קצרות יותר, נערכות לעתים תכופות יותר, והן גם פחות מובנות, עם עובדים שמצטרפים מרחוק ועם שיתוף פעולה המתרחש בהתאם לתכתיבי העבודה במקום פגישות מתוכננות מראש. למרחבי פגישות קטנים יותר וחדרי היוועדות יש כיום כבר חשיבות קריטית בשיתוף הפעולה האורגני, אבל הם חסרים את הטכנולוגיה שמוצאים בהשוואה לחדרי ישיבות גדולים. כדי להביא שיתוף וידאו לכל העסק, ארגונים זקוקים לדרכים יעילות לספק לעובדים איכות וידאו שמתחרה בחוויה של חדרי הפגישות יחד עם ממשק אינטואיטיבי מוכר שהופך קיום ועידות וידאו לטבע שני. זה בדיוק מה שאנו מספקים עם Icon 300 ו-Icon 500 החדשות", אמר בהכרזה קרייג מאלוי, מנכ"ל לייפסייז.

Icon 300 מיועד במיוחד לשימוש במרחבים קטנים עם עיצוב גמיש ועם יכולות מתקדמות, כולל שדה ראייה רחב במיוחד כך שניתן לראות בתמונה את כל המשתתפים בפגישה. המוצר תומך ב-4K מלא, כולל שיתוף תכנים, והוא מציע איכות קול גבוהה במיוחד – כולל הפחתת רעשי רקע. המוצר כבר זמין באופן מיידי במחיר התחלתי של 2,999 דולרים.

לחדרי ישיבות בינוניים עם זום גדול – Icon 500 (תמונה: Lifesize)

 

Icon 500 הוא מוצר שכבר מכוון גבוה יותר, לשימוש בחדרי ישיבות בינוניים עם תמיכה מלאה ב-4K כמו האח הקטן. המוצר מכיל תמיכה באפשרות לחיבור שני מסכי תצוגה, והוא מציע בנוסף זום 5x כדי להבטיח שכל המשתתפים בפגישה וכל התכנים מוצגים באיכות הגבוהה ביותר שניתן, ובאופן שווה – גם בארגונים בהם רוחב הפס בעייתי. ה Icon 500 יהיה זמין לרכישה במהלך הקיץ הקרוב.

שני המוצרים החדשים של לייפסייז יזכו גם לעדכונים ושדרוגים אוטומטיים באמצעות חיבור לענן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG