מסכים חכמים של סוני תומכי מגע בגודל של עד 85 אינץ' ב-DSE 2019 (תמונה: Sony)

 

סוני (Sony) תציג ב-DSE 2019, שתתחיל בעוד יומיים, את מערך השילוט הדיגיטלי החכם החדש שלה BZ35F. מדובר בשילוט דיגיטלי מקצועי התומך גם במגע עבור קיוסק מידע וניווט כמו גם לשילוב בחדרי ישיבות, כיתות ובכל מקום אחר בו יכול להיות שימוש כלשהו לשילוט דיגיטלי מודרני מווסת תוכן מרחוק. סדרה זו מבוססת על מסכים המיוצרים בטכנולוגיית BRAVIA הקניינית של החברה, והיא מציעה רזולוציית תצוגה של 4K עם תמיכה ב-HDR, תמיכה מובנית ב-HTML5 וכן מגיעה עם ממשק תכנות פתוח שממוטב באופן ייעודי לשימוש עסקי.

סדרת BZ35F מורכבת משישה מסכים בגדלים של 43, 49, 55, 65, 75 ו-85 אינץ'. לפי החברה הם תוכננו לעבודה בתצורת 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע תוך שמירה על צורך מינימלי בתחזוקה. הם מבוססים על מערכת ההפעלה Android 8.0 מבית גוגל (Google) והם העלי הרשאה להתחברות באמצעות Crestron Connect.

"DSE זה המקום האידאלי להציג את השדרוגים והמודלים החדשים בקו מוצרי ה-BRAVIA הגמיש ובעל התמורה הגבוהה. ממשק המשתמש כל כך קל לשימוש והוא הופך את סקירת, שיתוף ותצוגת הפרויקטים למשהו שאינו דורש מאמץ. שכבת המגע החדשה שהוספנו יוצרת חוויית קהל אינטראקטיבית עם תוכן שניתן לפרסם מכל מקום. משתמשי השילוט הדיגיטלי צריכים את היכולת ליצור ולהפיץ תכנים בקלות וביצירתיות, ולא משנה אם מדובר בתצוגת מידע בלובי או במסך אינטראקטיבי בחדר תצוגה. הדגמים החדשים שלנו מציעים את כל מה שהם צריכים ממש בקצות האצבעות שלהם", אמרה תרזה אלסו, סגנית נשיא בקבוצת פתרונות ומוצרי הדמיה של סוני אמריקה.

מעבר לכך תציג החברה ב-DSE את FWD-98Z9G, מסך בגודל 98 אינץ' ברזולוציית העתיד של 8K בו היא שילבה את מעבד התמונה החדש X1 Ultimate שמציע בין השאר אלגוריתם מובנה לשדרוג תכנים לרזולוציית 8K.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG