סטנדרטים גבוהים של מקצועיות, הסמכות, ציוד להתקנה בתקן נוקשה של ה- GPA ובחינה דקדקנית הם רק חלק מתהליך הסינון שעוברות חברות כדי להפוך לחברות באיחוד העולמי, אשר מחבר בין יצרנים ואינטגרטורים לחברות ותאגידים עם סניפים ברחבי העולם.
ה GPA בוחר אינטגרטור אחד בכל מדינה והיא הופכת להיות הנציגה הרישמית שלו
חברת AVCS הישראלית נבחרה להיות הנציגה הישראלית הרשמית של האיחוד.

מאת דותן שובל וגיל גייכמן

אחד האתגרים הגדולים עבור חברות האינטגרציה בעולם ה AV, הוא היכולת שלהן לספק שירותים ללקוחות בעלי סניפים במדינות ואף ביבשות שונות על פני הגלובוס. זה קורה בין היתר בעקבות קשיים לוגיסטיים וגם מחוסר יכולת הפיקוח על איכות הפעילות במדינות השונות.

עד היום, חברות ותאגידים בעלי סניפים ברחבי העולם, נאלצו להסתמך על פתרונות לוגיסטיים מסורבלים ויקרים, כמו משלוחים של ציוד ממדינות המקור ו"הימור" על מתקינים מקומיים. לפעמים הימרו על הסוס הנכון, לפעמים לא. כשמהמרים לא נכון, הנזק עצום מכיוון שציפיות לקוח הקצה גבוהות ושוות בכל משרד בעולם.

את האתגר הזה פותר הארגון העולמי, ה- GPA שהוא Global Presence Alliance.
הארגון למעשה משמש כספק של "אינטגרציה גלובלית" ומחבר בין כישורים דומים ומשלימים על פני כדור הארץ. היתרון של ארגון ה- GPA הוא תהליך הסינון הנוקשה אותו נדרשים לעבור האינטגרטורים שמבקשים להפוך לחברי האיחוד. המועמד מחויב להוכיח רמת מקצוענות, להציג דרישות הסמכה של העובדים, לשקף היקף עסקאות ולעמוד בסטנדרטים גבוהים של ציוד התקנה (על פי תקן האיכות של חברת GPA).

נציגות ישראלית באיחוד

חברת AVCS נבחרה להיות הנציגה הישראלית ב- GPA, והפכה לחברה באיחוד. החברה פעילה במגזר העסקי ומתמחה באפיון ובניית חדרי ישיבות חכמים, מערכות וידאו קונפרנס, שילוט דיגיטלי, מולטימדיה, שליטה ובקרה ופתרונות אודיו מקצועיים.

שרון שמר-זכוכית המגדלת של האיחוד העולמישרון שמר, מנהלת שותפים ופריסייל בחברת AVCS, סיפרה על תהליך הסינון: "מדובר בתהליך ממושך ומורכב, התראיינו לא מעט פעמים מול חברי הדירקטורים של האיחוד ונבדקנו בצורה יסודית ודקדקנית מאוד. נדרשנו להציג לכל דבר ועניין מסמכים והוכחות, וכל זה כדי שנוכל להיות הנציג הישראלי של האיחוד בישראל. התהליך המורכב השתלם, והיום אנחנו האינטגרטור הבלעדי של חברי האיחוד בישראל".

האינטגרטורים החברים באיחוד, מבצעים את ההתקנות על פי סטנדרטים מוגדרים של ארגון ה GPA העולמי. לאינטגרטורים המפוזרים ברחבי העולם יש גישה לכל המותגים של חברות היצרן השותפות, כיוון שעל פי הסכמי האיחוד, היצרניות מחויבות למכור את מלוא קו המוצרים לשותפים באיחוד ולסייע להם בתמחור.

איך מתקבל אינטגרטור ממדינה קטנה באיחוד?

שמר: "הפעילות באיחוד מבוססת על עסקאות נכנסות ויוצאות. הציפייה מחברות כמו שלנו המגיעות ממדינה קטנה כמו ישראל, היא בעיקר לפעילות של עסקאות נכנסות תוך כדי שמירה על הסטנדרטים של האיחוד".

מתודולוגיית העבודה עובדת כך : כאשר לקוח סופי פונה לאינטגרטור לצורך פרויקט במדינה זרה בה הוא מעוניין לבצע פרויקט עם איכות התקנה וסטנדרטים גבוהים, הוא מועבר על ידי האינטגרטור לטיפול האיחוד, שם הוא יקבל מענה לצרכיו ויופנה לאינטגרטור מקומי .

האם בסופו של דבר משתלם לעבוד מול ה- GPA או באופן עצמאי?
שמר: "ההכנסות בסופו של דבר גדלות מהפרויקטים דרך האיחוד. צריך לזכור שכשותפים באיחוד יש לנו הרבה פחות מכשולים ובסופו של דבר הלקוח מקבל יותר. וכמובן יש את היתרון שבכל מדינה יש נציגות אחת עם בלעדיות מוחלטת לעבודות והזמנות".

איחוד ה GPA מבוסס על חברות שותפות. האיחוד אחראי על ועידות ועל שיתוף ידע בין השותפים. כתיבת הסטנדרטים מתבצעת בשיתוף פעולה, והחברות כותבות יחד נהלים לביצוע פרויקטים גלובליים.

לאתר ה GPA

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG