חברת פוליקום הכריזה על הרחבת משפחת הטריו ושיחררה עדכון גרסת תוכנה ל-  Trio8800)UCS 5.5.2AC). העדכון משדרג את יכולות המצגת המקומית בחדרי הישיבות באופן משמעותי.

עד היום תמך הטריו לצורך מצגת מקומית בחדר הישיבות בשלוש האופציות הבאות: חיבור כבל USB למחשב, שימוש בתוכנת Skype for Business (באמצעות רשת קווית או אלחוטית) ושימוש באפליקציה ייעודית של פוליקום.

משפחת הטריו של פוליקום מתרחבת

כעת התווספו שתי יכולות אלחוטיות חדשות: Miracast שזמין במערכת הפעלה חלונות 10 ובכל מכשיר נייד (טלפון או טאבלט) עם מערכת הפעלה אנדרויד, ו- AirPlay שזמין בכל מחשב נייד של חברת Apple וכמובן ב-iPhone וב-iPad.

מפוליקום נמסר כי טכנולוגיות אלו הינן חלק בלתי נפרד ממערכות ההפעלה ועל כן לא מחייבות את המשתמש להתקין כל אפליקציה על המחשב או המכשיר הנייד שברשותו.

עדכון התוכנה כולל חידושים נוספים אשר מייעלים את יום עבודתם של לקוחות פוליקום; מעתה ניתן לרשום את המכשיר לשתי מרכזיות SIP במקביל, כאשר אחת מהן יכולה להיות Skype For Business On Prem או O365. בנוסף רישום המערכת לשירות היומן של מייקרוסופט מאפשר Click to Join לא רק ל- Skype For Business כי אם גם לשירותי הענן של Zoom ו- BlueJenas.

בנוסף הכריזה פוליקום על ה- Trio8500 שבגרסה זו משמש כטלפון ועידות לחדרים קטנים אשר יהיה זמין בישראל עד סוף הרבעון הראשון של 2018.

כמו כן פוליקום הכריזה על הרחבת התמיכה במצלמת USB עבור ה-Trio8800 ועוד לפני סוף שנת 2017 פוליקום תשחרר מצלמת PTZ עם יכולות תקריב אופטי (Optical 12 X Zoom) בחיבור USB שמיועדת למערכת ה- Trio8800.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לפוליקום ישראל בטלפון 03-9251444.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG