כשסליקת האשראי מתבצעת בדרך שונה לגמרי, גם המסופונים חייבים להשתנות. עם הזרוע האיכותית והעמידה של נובוס (Novus) הגרמנית, ניתן לספק מענה מושלם לכל צורך, עבור כל מסופון, בכל עסק – וכך להבטיח חוויית קנייה אופטימלית

אנחנו חיים בעידן של תמורות טכנולוגיות משמעותיות שמתרחשות בקצב מהיר מאוד. כל שינוי מייצר צורך בהתאמות נוספות ובפתרונות מתקדמים לצרכים חדשים שנוצרים – ומי שנשאר מאחור מגלה עד מהרה שהוא בנחיתות של ממש ביחס למתחרים.

בתחום סליקת האשראי בבתי העסק הפיזיים, כלומר כשהפעולה מתבצעת באמצעות הכרטיס עצמו ולא באמצעות הקלדת המספר, השינוי הדרמטי האחרון הוא EMV. לאחר שהתקן שנועד להפחית הונאות אשראי הפך למחייב עבור רוב בתי העסק בארץ, משתנים גם המסופונים שדרכם מתבצעת הסליקה. בפרט כדאי להכיר את הזרוע המתקדמת של חברת Novus הגרמנית, המשווקת בארץ ע"י מבט מסכים וזרועות. זו הזרוע האיכותית ביותר, שמשדרגת את המסופון ומבטיחה שימוש יעיל לבעל העסק וסליקה נוחה ובטוחה מצד הלקוח.

 
זרועות למסופונים זרוע למסופון & מעמד למסופון (תמונה - Novus)

מה זה EMV ולמה נוצר הצורך בזרועות איכותיות למסופונים?

EMV הוא תקן מיוחד שפותח ע"י חברות האשראי האירופאיות הגדולות ((Europay MasterCard Visa – השם של התקן הוא למעשה ראשי תיבות של שמות החברות). מטרת התקן היא למנוע זיופים ומעשי הונאה, שהפכו לנפוצים יותר ויותר בזכות הקלות היחסית של העתקת הפסים המגנטיים ששימשו לפעולת ה"גיהוץ" של כרטיסי האשראי.

גם בישראל בוצע המעבר החיוני לסליקה עפ"י התקן הנ"ל. בנק ישראל והמפקח על הבנקים הובילו בשנים האחרונות מהלך להטמעה הדרגתית של שיטת התשלום המתקדמת – באמצעות הקלדת קוד סודי ע"י הלקוח בזמן שהוא מכניס את הכרטיס למסופון, או לחילופין הצמדת כרטיס אשראי שכבר כולל שבב EMV למסופון. 

ב-2021 רוב מוחלט של בתי העסק בארץ כבר מחויבים להתנהל עפ"י תקן EMV, ועל כן נדרשים להתאים את המסופונים למציאות החדשה. מצד אחד המסופון צריך להיות נגיש לאנשי העסק, ומצד שני כשמתבצעת הכנסת הכרטיס או הצמדתו למסך, המסופון אמור לפנות אל הלקוח על-מנת להבטיח פרטיות מוחלטת. מי שמספקת את המענה האיכותי ביותר הקיים כיום לצורך להזיז את המסופון היא חברת Novus הגרמנית.

האיכויות הייחודיות של משפחת הזרועות למסופונים של חברת Novus

החברה הוקמה בשנת 1949 וממחישה באופן מושלם את המחויבות הגרמנית המפורסמת לחדשנות ובעיקר לאיכות ייצור מוקפדת מאוד. המוטו של החברה הוא להפוך את העבודה לקלה יותר, וזהו גם היתרון הבולט ביותר של זרוע למסופון של Novus – פשוט ונוח לעבוד איתה.

המוצר של Novus מאפשר התקנה בכל אורך מבוקש, בכל מקום (למשל כשהמסופון מעוגן לקיר). בנוסף הזרוע מקנה למסופון את היכולת לבצע כל תנועה נחוצה. כמו כן ניתן לשלב על העמוד גם מסך ו/או מדפסת ובעצם ליצור עמדות עבודה מורכבות יותר ולא "רק" מסופון.

זרועות למסופונים זרוע למסופון & מעמד למסופון (תמונה - Novus)

לא רק בחנות !

ההשקעה של Novus במחקר ובפיתוח במקרים שבהם נדרש פתרון מורכב יחסית למסופון באה לידי ביטוי במימושים רבים נוספים תודות לאיכות החומרים וההנדסה המאפשרת גמישות רבה. המותג Novus נותן מענה גם במוסכים בהם הלקוח משלם כשהוא מעבר לדלפק או מחוץ למשרד, במרפאות, ברשתות מזון מהיר לרבות רכישה מתוך הרכב ואולי לקהל החשוב מכל אשר זקוק לפתרונות נגישים. 

תפישת הפתרון של Novus אומרת שהמסופון חייב להיות בתוך המשרד, המרפאה או החנות, אולם נדרשת היכולת להעביר אותו בקלות לצידו האחר של אזור השירות ואת זה ניתן להשיג באמצעות אותה איכות חומרים, הרכבה ומפרקים תומכים. 

עמידות מרבית, מראה מרשים וחשיבה על החזר השקעה

עוד יתרון חשוב של זרוע למסופון של Novus הוא החומר שממנו היא מיוצרת – אלומיניום (זרועות רבות אחרות מיוצרות מפלסטיק). האלומיניום עמיד יותר ותורם הן לשימוש המושכל בחלל והן לאסתטיות שלו, פרמטר שמשפיע גם הוא על חוויית הקנייה של כמעט כל אחד ואחת בימינו בכל בית עסק.

בזכות העמידות של האלומיניום ניתן להעניק שנתיים עד חמש שנות אחריות על הזרועות למסופונים של Novus – כך שלבעל העסק מובטח ראש שקט לצד עבודה שוטפת עם עמדת סליקה אמינה ואסטטית, אולם יש סיבה נוספת להצטייד בפתרונות הזרועות למסופונים של Novus והיא ההשקעה לטווח ארוך. היצרנית מבינה שמסופון הינו פתרון טכנולוגי בר החלפה כל מספר שנים ולכן לקוח הקצה יכול להחליף את התושבת המחברת בין הזרוע למסופון לפי הצרכים המשתנים של פעילותו וללא צורך להחליף את כל הזרוע. 

תמונה - Novus

למי כדאי במיוחד להתקין זרוע למסופון של Novus?

המוצרים של חברת Novus משווקים בארץ ע"י מבט מסכים וזרועות, חברה שהמומחיות שלה היא שדרוג סביבת העבודה באמצעות פתרונות מתקדמים.

הצורך לבצע סליקה בדרך אחרת לגמרי מכפי שהיה נהוג עד לא מזמן הוא הזדמנות מצוינת לבעלי עסקים מכל הסוגים לשדרג את האינטראקציה עם הלקוחות – ולהפוך את חוויית הקנייה לנוחה, מהירה ובטוחה. גם לחברות לשיווק מסופונים ותוכנות לעסקים כדאי מאוד להכיר את הזרוע האיכותית של Novus, כדי שיוכלו להציע אותה ללקוחותיהם כחלק בלתי נפרד משירות שמספק את המענה הנכון ביותר לצרכים העכשוויים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG