חברת ההפצה סייבקאסט (Cybcast), המספקת שירותי הפצה מתקדמים של מגוון פתרונות בתחום  אבטחת המידע בישראל, חתמה על הסכם אסטרטגי לייצוג יצרנית ציוד התקשורת ומפתחת פתרונות ניהול הרשתות הבינלאומית Extreme Networks. 

מימין- מאיר פרידמן ואלי קנדל-צילום יח"צ

Extreme Networks, הנסחרת בבורסת נאסד"ק, מפתחת מאז שנת 1996 פתרונות תקשורת נתונים וניהול רשתות. לחברה פתרונות בעולמות הדאטה סנטר קמפוס ומתגי האקסס, אקסס פוינט דור 6 המתקדמים ביותר בשוק ומנוהלים ללא קונטרולר מרכזי ומספר טכנולוגיות בולטות בעולם כגון Extreme Fabric Connect (SDN) ופתרונות IP Fabric בדגש על אוטומציה ואבטחת הרשת באמצעות מערכות AI & ML. 

לחברה פתרון ענן הראשון מסוגו, המספק ללקוחותיו גמישות בניהול הנתונים בכל אחד משלוש ספקיות הענן הציבורי. יכולות אלו מספקות ניראות טובה יותר של הרשת ומשלבים טכנולוגיות מתקדמות דוגמת לימוד מכונה, בינה מלאכותית, כלי אנליטיקה ואוטומציה. למעלה מ- 50,000 ארגונים ברחבי העולם בוטחים בפתרונות התקשורת מקצה לקצה של אקסטרים, עם דגש על סביבת הענן, ומאיצים באמצעותם את מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. 

סייבקאסט מפיצה בישראל פתרונות של יצרניות אבטחת מידע מובילות דוגמת חברת אבטחת המידע פורטינט ויצרנית פתרונות נראות הרשת Keysight Ixia  . 

בין פתרונות Extreme Networks, אשר יופצו על ידי סייבקאסט: פתרונות דאטה סנטר בתצורת Spine & Leaf, פתרונות קמפוס בטכנולוגית Extreme Fabric Connect (SPBM), פתרונות ניהול ואוטומציה ומערכות NAC, פתרונות ענן לניהול מערך תקשורת ואלחוט ומערכות אבטחת סייבר Defender for IoT, Air Defense.

לדברי אלי קנדל, מנהל אזורי ישראל ורומניה, "אנו שמחים להכריז היום על שותפות אסטרטגית עם חברת סייבקאסט. בחרנו בחברת סייבקאסט בין היתר בשל המקצוענות, הקשרים הענפים עם המשווקים והאינטגרטורים בישראל וכן נמרצות החברה. Extreme Networks וסייבקאסט יביאו יחד לשוק מוצרים ופתרונות תקשורת וניהול רשת ברמות הגבוהות ביותר, אשר יאפשרו לארגונים לקבל ביצועים גבוהים, שליטה ובקרה מלאים וחכמים ברשת הארגונית ורמת אבטחת מידע גבוהה". 

לדברי מאיר פרידמן, " Extreme Networks היא אחת החברות הבולטות והצומחות בעולם פתרונות התקשורת וניהול הרשתות. הפתרונות של החברה נועדו להתמודד עם האתגרים הקיימים כיום בניהול רשתות תקשורת בסביבת ענן ו- IoT. פתרונות השליטה והבקרה של Extreme Networks מספקים לארגונים את השקט והבטחון כי היישומים ברשת שלהם עובדים במקסימום ביצועים עם מינימום סיכונים". 

לפרטים נוספים:   www.cybcast.co.il

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG