LG ישראל והיבואנית קבוצת ח.י. יעלו בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של 2 מיליון שקלים. 

LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של LG בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית, עולות היום בקמפיין חדש לכבוד מבצעי הבלאק פריידי ובמרכזו – מסכי הטלוויזיה של LG. הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, יהיה בכיכובו של הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי, אשר יגלם את דמותו של פאדי מוסטפא מתוך התוכנית "בובה של לילה" המשודרת בערוץ הספורט. פאדי, מגלם בקמפיין מוכר בחנות למוצרי אלקטרוניקה. הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, כולל שלושה סרטונים, והוא נעשה על ידי משרד הפרסום של LG בישראל, יהושע TBWA.

LG נחשבת בארץ ובעולם למותג מוביל בתחום הטלוויזיות, בין היתר בזכות טכנולוגיית OLED, אשר ביכולתה להאיר כל פיקסל באופן עצמאי ולייצר תצוגה של שחור מוחלט, לחוויית צפייה ריאליסטית.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק LG ישראל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין שלום מיכאלשווילי, שחקן וקומיקאי מהשורה הראשונה, לבין מותג מוביל כמו LG, הידוע בארץ ובעולם כפורץ דרך בשוק מסכי הטלוויזיה. בחרנו לעלות בקמפיין ייחודי לקראת הבלאק פריידי, כחלק מהביקוש שנוצר למסכי טלוויזיה איכותיים, מאז פרוץ משבר הקורונה. טלוויזיה חכמה ומתקדמת הפכה בתקופה זו למוצר מבוקש עבור כל בני המשפחה, ואנו גאים להציג את מגוון הדגמים הרחב שלנו במסגרת הקמפיין."

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה, מקבוצת ח.י.: "סביב משבר הקורונה החלטנו לצאת עם מהלך שונה והומוריסטי שיעלה חיוך על פניהם של לקוחותינו. חברנו לשלום מיכאלשווילי , שחקן וקומיקאי מוכשר ומוערך מאוד, שיקדם ויציג את היתרונות הטכנולוגיים הבלעדיים שיש למסכי הטלוויזיה של LG בצורה נגישה ומצחיקה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG