ADATA חוגגת את האירוע עם תחרויות נושאות פרסים והנחות על מוצרי גיימינג

תמונה - יח"צ

חברת ADATA, יצרנית מובילה של מודולי DRAM בעלי ביצועים גבוהים, כונני אחסון, אביזרים ניידים, מוצרי גיימינג ופתרונות טכנולוגיים, מציינת את חגיגת יום השנה ה-20 להקמתה באירוע מקוון. האירוע יתקיים עד ה-30 ביולי 2021, ובמהלכו תחלק החברה פרסים בשווי עד $50,000. 

"אחרי עשרים שנה, ובתמיכת העובדים, השותפים והלקוחות שלנו, ADATA היא כיום אחת הספקיות המובילות בעולם של כונני DRAM ו-SSD, ואנו מקווים להראות את הערכתנו באירוע מהנה זה", אמר סיימון צ'ן, מייסד משותף ויו"ר ADATA Technology. "אנו מצפים למה ששני העשורים הבאים יביאו, וממשיכים לחדש ולהביא את הטכנולוגיות החדישות ביותר למשתמשים ברחבי העולם". 

החגיגות מגיעות השנה גם לישראל, ובמסגרתן יוכלו משתמשים לרכוש את מגוון המוצרים של ADATA ומותג הגיימינג XPG בהנחות ובמבצעים מיוחדים אצל המשווקים המורשים.

חברת ADATA מזמינה אנשים לבקר בדף האינטרנט של האירוע וללמוד על החידושים פורצי הדרך של ADATA בשני העשורים האחרונים. המבקרים  מוזמנים לשחק במשחקים זוכי פרסים, ביניהם מקלדת XPG, iPhone 12, מייבשי שיער ומטהרי אוויר של חברת דייסון ומגוון מוצרי ADATA ו-XPG. בכל חודש תיערך הגרלה ובה יודיעו מיהם הזוכים המאושרים. 

 

אודות ADATA - מחדשים את העתיד

ADATA Technology הינה הספקית השנייה בגודלה בעולם לפיתוח וייצור מודולי זיכרון DRAM וכונני SSD, והיא מדורגת בין 25 המותגים הבינלאומיים המובילים מטייוואן, ומחזיקה בלמעלה מ-500 פטנטים הקשורים לזיכרון ואחסון. קווי המוצרים העיקריים של ADATA כוללים מודולי זיכרון, כונני פלאש מסוג USB, כרטיסי זיכרון, כונני SSD וכוננים קשיחים ניידים. עם מחויבות לספק חדשנות, איכות וביצועים, מוצרי ADATA זכו לשבחים ופרסים בינלאומיים, כולל iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice & Excellence Taiwan.למידע נוסף, בקרו באתר http://www.adata.com.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG