הפורטל יספק מידע מקיף ופעולות דיגיטליות בשירות עצמי וישמש מנהלי ציי רכב לניהול ובקרה על צי הרכבים. מבוסס על פורטל הלקוחות "Tafnit Portal" שהינו חלק מפתרונות הענן של חברת מטריקס. 

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס השלימה פרויקט ליישום פורטל לקוחות עבור חברת יורודרייב, המעניק ללקוחותיה שלל שירותים ואפשרויות לביצוע פעולות דיגיטליות בשירות עצמי. יורודרייב ניהול ציי רכב עוסקת בליסינג תפעולי לשוק העסקי והפרטי, השכרת רכב, מסחר ברכב מיד ראשונה, טרייד אין ורכבי יוקרה.

גלעד חסון. צילום- סאם יעקובסון

פורטל הלקוחות "Tafnit Portal" מבית מטריקס מאפשר ללקוחות יורודרייב, ברובם מנהלי ציי רכב, לקבל מידע על צי הרכבים ולבצע שלל פעולות: לצפות במצב חשבון, להפיק חשבוניות דיגיטליות, לצפות בתשלומים שבוצעו, לבצע מעקב אחר רכבי הצי, מעקב אחר הזמנות רכבים, הזמנות לטיפולים, דוחות ועבירות תנועה, תאונות ונזקים, נהגים על פי רכבים, דוח נסיעה בכבישי אגרה, צפיה במסמכים מקושרים לרכב (רישיונות, ביטוח, דוח נזק, שינוע) ועוד. יישום הפתרון מבוצע במודל ענן SaaS והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים במהלך 5 השנים הבאות.

פורטל הלקוחות "Tafnit Portal" הפועל בענן, הינו יישום עצמאי, הניתן ליישום בסביבת מערכות מידע של ספקים שונים והמהווה חלק ממערך הפתרונות והיישומים של מערכת ה- ERP "תפנית" בענן.

פורטל הלקוחות מחובר למערכת ה- ERP "תפנית הפועלת ביורודרייב ואחראית על הפעילות הפיננסית והלוגיסטית של החברה. 

לדברי מוטי טרבלסי, סמנכ"ל יורודרייב צי רכב, "יורודרייב היא חברה שהצלחתה בעידן התחרות העצומה בענף הרכב תלויה בעיקר באיכות קשרי הלקוחות שלה. פורטל הלקוחות של מטריקס מאפשר ללקוחות צי הרכב שלנו לקבל גישה לכל המידע והתהליכים הרלוונטיים עבורם, דבר המסייע לחסוך את הזמן היקר של הלקוחות ולייצר ערך גבוה עבורם. אנו עובדים כבר שנים עם מערכת ה– ERP  תפנית מבית מטריקס. לכן זה היה טבעי כי נבחר בפורטל הלקוחות של תפנית, אשר הוכיחה עצמה כמערכת המתקדמת ביותר עבור ארגונים בענף הרכב, הליסינג והמימון".

מוטי טרבלסי. קרדיט יח"צ

לדברי גלעד חסון, מנהל מחלקת תוכנה – תפנית בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס, "פורטל הלקוחות שהוטמע ביורודרייב צפוי לשפר באופן ניכר את הדו שיח שבין יורודרייב לבין לקוחותיה, בעיקר מנהלי ציי רכב, המעוניינים לקבל מידע, שליטה ובקרה על צי הרכבים. הפורטל מייעל את תהליכי העבודה באמצעות הפיכת תהליכים מסורבלים לדיגיטליים ומהירים. היישום ביורודרייב נשען על הניסיון והידע של מטריקס ביישום מערכות ERP ופתרונות טרנספורמציה דיגיטלית בענף הרכב והליסינג עם מגוון לקוחות בתחום ביניהם יבואני הרכב, חברות ליסינג והשכרה, חברות מימון רכבים ועוד. 

חסון הוסיף: "Tafnit Portal הוא פורטל לקוחות במודל ענן הפועל בכל פלטפורמה והוא אחד ממגוון פתרונות הפורטל שמספקת מטריקס דוגמת: פורטל ספקים, פורטל טכנאים, פורטל סוכנים, פורטל קבלנים ועוד. אלו מנגישים ללקוחות ושותפים עסקיים, מידע ושירותים, בזמינות מלאה ומאפשרים לבצע פעולות ב- Self Service  ובפועל מאפשרים לארגון המיישם יתרון עסקי אמיתי, חסכון בזמן וכוח אדם יחד עם רמת ואיכות שירות גבוהה תוך הגירה מאמצעי תקשורת מסורתיים כגון טלפון, דואר אלקטרוני וכו' לאמצעי תקשורת דיגיטליים". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG