"המיקרופון האולטימטיבי לכיתות לימוד היברידיות, חדרי הרצאות ווידאו קונפרנס", אומר רוני טבי, מנכ"ל החברה- "הקסם האקוסטי מאמריקה הגיע לישראל. חברת Acoustic Magic היא יצרנית ותיקה המספקת למעלה מעשור פתרונות אודיו לאוניברסיטאות ומוסדות לימוד אקדמיים מובילים ברחבי ארה"ב".

סדרת ה- Voice Tracker של החברה פועלת  בטכנולוגיה חדשנית המשלבת 8 מיקרופונים במערך טכנולוגיית Line Array על מנת לזהות ולעקוב אחר הדובר ולכסות שטחים גדולים במיוחד, המאפיינים כיתות לימוד וחדרי הרצאות. המיקרופון סורק באופן תמידי את כיתת הלימוד ויודע לזהות באופן מיידי מיהו הדובר הראשי בחדר ומה מיקומו. 

לאחר שהמיקרופון מזהה את הדובר הראשי, שאר רעשי הרקע בחדר מונמכים באופן משמעותי על ידי מערכת סינון רעשי הרקע, לדוגמא סטודנטים שמדברים בכיתה בזמן ההרצאה כמעט ואינם נשמעים בשיחת הזום. מערכת סינון הרעשים מפחיתה גם הדהודים ומסננת רעשים דיגיטליים כדוגמת רעש מאוורר של מקרן או רעש של מזגן.

טווח קליטה עצום של כ-10 מטר מהמיקרופון ופרישה של 360 מעלות מאפשרים למיקרופון לכסות כיתות לימוד של עד כ 100 סטודנטים, כך שבשיעור היברידי שומעים גם את המרצה וגם את שאלות והערות הסטודנטים הלומדים בכיתה באופן ברור וחד.

ה Voice Ttacker 1 (תמונה - אקוסטיק מג'יק)

את ה- Voice Tracker ניתן להתקין בקלות רבה על הקיר/התקרה או להניח על שולחן, כאשר המיקרופון מותקן הרחק ממגע יד ובטוח לשימוש (גם) בתקופת הקורונה כך שהמרצה יכול ללמד באופן חופשי מכל אזור בכיתה ללא צורך בנשיאת מיקרופון.

המיקרופונים מיושמים ביותר מ-18,000 כיתות ואולמות הרצאה בארה"ב ולדברי טבי – סוד ההצלחה של החברה טמון בכך שלמרות שהיא מספקת פתרון טכנולוגי מתקדם ואיכותי, מוצריה מתומחרים במחירים מפתיעים המתאימים לכל כיס. התקנת המיקרופונים פשוטה וקלה ולכן גם עלויות ההתקנה נמוכות במיוחד. כל זאת מאפשר למכללות ולבתי הספר ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולספק הן למרצים והן לתלמידים חווית לימוד היברידית איכותית יותר.

רוני טבי, מנכל איי.וי מאסטרס שהיא היבואנית והמפיצה הבלעדית של Acoustic Magic בישראל אומר: "בחודשים האחרונים השלמנו התקנות במעל 100 כיתות לימוד במכללות ואוניברסיטאות בישראל בהצלחה רבה. חברת Acoustic Magic מצדיקה את השם שלה ומספקת מוצר שהוא לא פחות מקסם – מיקרופון חכם המכסה שטחים גדולים באופן איכותי, מותקן בקלות, אפס תחזוקה ותג מחיר אטרקטיבי. מדובר בפתרון הטוב ביותר לשיחות וידאו מרובות משתתפים בכיתות הלימוד ההיברידיות".

ה Voice Ttacker 3 (תמונה - אקוסטיק מג'יק)
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG