תשתיות הענן באירופה וארה"ב נוספות לשני דאטה סנטרים בישראל הפועלים כיום עבור לקוחות Cloud PBX במטרה לשדרג את הביצועים ולשפר עלויות בשיחות קוליות ווידאו גלובליות

אופיר שניצר. צילום מיכה לובטון

חברת Neway Technologies (ניווי טכנולוגיות), הכריזה על הרחבת תשתית שירות המרכזיה בענן Cloud PBX גם לאירופה וארה"ב. Neway הקימה שני אתרי ענן מבוססי Microsoft Azure באירופה ובארה"ב, אשר נוספים לשני אתרי הענן של החברה הפועלים בראש העין ובחיפה. בכך מאפשרת Neway ללקוחותיה הגלובליים לקבל שירות מרכזיה בענן באתרים קרובים גיאוגרפית ועל ידי כך להשיג איכות ביצועים גבוהה יותר לשיחות קוליות ווידאו  וחסכון בעלויות התקשורת. 

הוספת שני האתרים החדשים מאפשרת בנוסף לשיפור  הביצועים והעלויות גם להרחיב את אפשרויות איזון העומסים ולהרחבת מערך הגיבוי, המבוצעים כיום בין שני האתרים בישראל. בעתיד הקרוב מתכננת Neway להקים אתר נוסף גם במזרח הרחוק. 

Cloud PBX של Neway הוא פתרון מרכזיה בענן הניתן במודל שירות מנוהל והמתחבר בסינרגיה למערכת השיחות Microsoft Teams ומערכות אופיס 365 ומרחיב את יכולותיהן ליצירת פתרון תקשורת ארגונית חכם, פשוט, נוח ומתקדם. שירות Cloud PBX מאפשר להרחיב את היתרונות של Office 365 וניהול אנשי הקשר בתוכנת הדואר האלקטרוני וכן חיבור חכם למערכת שיחות הוידאו המאובטחת Teams של מיקרוסופט, כך ששיחות טלפון יוצאות ישירות מתוך הרשומות באאוטלוק. 

השירות המנוהל ניתן במודל מינוי חודשי גמיש, כאשר הארגון משלם מדי חודש על פי מספר המשתמשים בפועל. השירות כולל תמיכה 24/7 בתקלות ושינויי מערכת. בנוסף, הוא כולל חבילות במחירים נוחים לתקשורת בישראל ותקשורת בינלאומית. ארגונים גלובליים המנהלים תקשורת טלפונית, ייהנו במיוחד מן העלויות הנמוכות של השירות בזכות מגוון חבילות אטרקטיביות לשיחות מקומיות ובינלאומיות. 

שירות Cloud PBX מאפשר לקבל שירותי טלפוניה ומרכזיה חכמה בענן, ללא צורך להקים תשתית כלשהי או לרכוש חומרה כלשהי, מלבד מכשירי טלפון בקצה. בין היתר כולל שירות PBX שירותים מתקדמים כגון: אפשרות העברת שיחות, ניהול תורים במוקדי שירות, חדרי ועידה וירטואליים, העברת שיחות (עקוב אחריי), חניית שיחות, צלצול כפול (חיוג לשלוחה ולנייד בו זמנית), אפשרות להקלטת שיחות, השארת הודעה קולית הנשלחת למייל המשתמש, זיהוי מתקשרים בשיחות נכנסות, חסימת מספרי טלפון לשיחות נכנסות ועוד. 

ממשק הדשבורד שנוסף לאחרונה לפתרון כולל אפשרויות מתקדמות לניהול והגדרת כלל מערך התקשורת והטלפוניה בארגון באמצעות ניתן להוסיף או להסיר משתמשים, לקבוע מדיניות ייעודית למשתמשים שונים ולהפיק באמצעות כלי האנליטיקה Power BI דוחות בחתכים שונים כגון: דקות שיחות לכל משתמש, משתמשים העיקריים ועוד. בנוסף כולל הדשבורד גישה ישירה לצוות מומחי תקשורת אחודה (UC) של Neway לקבלת ייעוץ ותמיכה.

לדברי אופיר שניצר, סמנכ"ל המכירות של Neway, "הוספת שני אתרי הענן באירופה וצפון אמריקה, מאפשרת ללקוחותינו הגלובליים להתקרב ולהתחבר לענן דרך אתר קרוב. הקירבה הזו מאפשרת לשפר ביצועים של שיחות טרנסאטלנטיות, בעיקר כאשר מדובר בשיחות וידאו הדורשות פס רחב, הנערכות בטלפון או דרך תוכנת השיחות Teams וכן להפחית עלויות שיחה. בימים אלו כאשר חלק גדול מן התקשורת שלנו מבוצע בצוותים ובשיחות רבות משתתפים דרך תוכנת שיחות וידאו כמו Teams יש לאיכות השיחה ולרציפותה משמעות גדולה מאוד בהבטחת חווית השיחה לכל אורכה".   

שניצר הוסיף: "שירות המרכזיה בענן הוא פתרון אידיאלי לארגונים, המשתמשים באופן נרחב בפתרונות האופיס והתקשורת של מיקרוסופט. הוא הופך את מערך הטלפוניה, תוכנת Teams והאאוטלוק ליחידה אחת, המאפשרת לנהל תקשורת בנוחות, בקלות ובעלויות נמוכות הן בהקמה והן לטוח הארוך, עם גמישות להגדיל או לצמצם מנויים באופן מיידי". 

אודות Neway Technologies

Neway Technologies היא חברת פתרונות IT מובילה, הפועלת בישראל ובארה"ב ואחת השותפות הבכירות של מיקרוסופט. מאז נוסדה החברה בשנת 2004 היא מסייעת לארגונים להתייעל, להיות פרודוקטיביים, לנהל בחכמה את הידע והמידע בארגון באמצעות פתרונות ענן מבוססי פלטפורמות מיקרוסופט ( Azure, 365 ) ופתרונות ייעודיים הן אפליקטיביים והן פתרונות תקשורת מתקדמות בענן, זאת תוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים בתחום אבטחת המידע. הידע והניסיון העצום של Neway ביישום פתרונות מיקרוסופט זיכו את החברה בהסמכת  Azure MSP Expert –  ההסמכה הגבוהה ביותר לספק שירותים מנוהלים בתחום Azure , הסמכה ייחודית של Modernization of web Applications וכן הסמכות כשותף Microsoft Gold בתחומים Azure Cloud  productivity , Cloud Platform, Enterprise mobility Management ו- Windows&Devices.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG