Zytronic: "לגעת בגדול"

Zytronic, יצרנית מצפון אנגליה המתמחה בפתרונות מסכי מגע לשווקים השונים, צופה גידול משמעותי בתחום קירות מסכים ושולחנות המגע בעלי יכולות אינטראקטיביות והיא תנצל את במת ה-ISE להדגמת  טכנולוגיית חיישני עוצמת-מגע (Force Sensing) שלה עבור מסכי מגע גדולים.

עמדת Kiosk תוצרת Zytronic
עמדת Kiosk מתוצרת Zytronic

החברה תציג חיישני מגע מסוג PCT ו-MPCT (מגע נקודתי ורב נקודתי) המוטמעים בכספומטים, עמדות קיוסק, עמדות משחק וקירות ווידאו אינטראקטיביים כאשר גישת החברה מבוססת על השטח המדוד בו נגע המשתמש, דבר המשנה את עוצמת האות במיקום היחסי של החיישן. גישה טכנולוגית זו מייתרת את הצורך ב-Piezo-electric או בשכבות אחרות לצורך מדידת הכוח המופעל בלחיצה על גבי משטח המגע והיא מיושמת על ידי שדרוג לקושחה אשר ניתנת להטמעה גם במסכי Zytronic מסדרות ישנות יותר.

איאן קרוסבי (Ian Crosby), מנהל שיווק ומכירות ב-Zytronic אמר: "חיישני עוצמה או לחץ מהווים דרך חדשה באינטראקציה עם מסכי מגע, אנו חלוצים בהבאת גישה זו לשווקים הפיננסיים, קמעונאים, גיימינג, לשימושים תעשייתיים, מסחריים ועוד. אנו נותנים למפתחים הזדמנות נפלאה לחדש. עוצמת החיישנים באה לידי ביטוי בשילוב עם טכנולוגיית Multi Touch של Zytronic, העולה על היכולות הקיימות בשוק וניצבות בשורה אחת עם יכולות הסמארטפונים והטאבלטים העדכניים ביותר. הטכנולוגיה הביתית (כדוגמת סמארטפונים, הערת הכותב) אינה ניתנת להטמעה במסכים גדולים ולכן פיתחנו טכנולוגיה משלנו, מופרדת לחלוטין, על מנת ליישמה במסכים גדולים."

את Zytronic תוכלו למצוא באולם 8, ביתן מספר E350 בתערוכת ISE הקרובה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG