הליין אפ של BenQ ל-ISE

בסימן שמונה שנים רצופות בהן היא מציגה ב-ISE, ,תציג חברת BenQ, יצרנית פתרונות ומובילת שוק טכנולוגית, את יכולות אינטגרציית התוכנה החדשה מתוצרתה לצד צגים לשילוט דיגיטלי ופתרונות הקרנה לצרכים מקצועיים, מסחריים וחינוכיים בתערוכה השנה. בחברה מסרו כי  יציגו את מקרן הלייזר בעל רזולוציית 4K UHD מתוצרתה באזור המוגדר One-stop solution. המקרן מדגם LU9715 BlueCore, מאפשר הקרנה אנכית והקרנה על גבי משטחים מעוקלים (360 מעלות) ומאפשר יצירה של מיצגים מרהיבים ומאתגרים.

בנוסף תוצג תוכנת X-Sign לניהול תכני שילוט דיגיטלי, מערכת Smart Data בשם Skyrec, פתרון קירות מסכים בעל מסגרת דקה במיוחד ושילוט פס דיגיטלי מאורך. החברה גם תציג פתרון שידור מצגות אלחוטי בשם InstaShow אשר יודגם במסגרת יכולותיה של BenQ ליצור ועידות יעילות בשילוב מסכים אינטראקטיביים (IFP – Interactive Flat Panel), מקרנים וכלים לרישום הערות בצד מצגות כדוגמת EZWrite 3.0 וNFCPen. בחלקו של הדוכן המוגדר עבור "מוזמנים בלבד" ניתן יהיה להתרשם מפתרון ה-Google Jamboard אשר הושק בסוף אוקטובר האחרון.

"החיים הופכים להיות מונעי טכנולוגיה, לא רק בחדרי ישיבות, אלא גם בדרך בה אנו מבצעים רכישות או מנהלים את חיינו. אנשים רוצים להקיף עצמם בטכנולוגיה אינטראקטיבית המקרבת אותם לחברים ולמותגים" כך מסר פיט וואנג (Pete Wang), נשיא BenQ אירופה. הוא הוסיף: "BenQ שואפת ליצור טכנולוגיה ההופכת סביבה שיתופית לקלה יותר".

את BenQ תוכלו למצוא השנה ב-Hall 5 בדוכן U24.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG